سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه6 ؛

راه اندازی 7 کانکس هوشمند با تجهیزات امداد رسانی در قلب پایتخت

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 از راه اندازی 7 کانکس هوشمند با تجهیزات امداد رسانی و کمک های اولیه در سطح منطقه خبر داد.

خسروانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب شهروندان و افزایش ایمنی آنان در شرایط بحرانی و همچنین ارتقای عملکرد و فعالیت های ستاد مدیریت بحران در سطح محلات کانکس های هوشمند در محلات 18 گانه منطقه راه اندازی گردیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: جذب، آموزش و توانمند سازی نیروهای داوطلب واکنش اضطراری  محلات، به عنوان نخستین نیروهای امدادی که پس از وقوع بحران و قبل از حضور سازمان های امداد رسان نظیر هلال احمر ، اورژانس و آْتش نشانی  در محل حادثه حاضر می شوند و خدمات امدادی را ارائه می کنند، لازم و ضروری است.

 وی در ادامه اظهار داشت: با وجود وزارتخانه های کلیدی، ادارات کل، بیمارستانهای مهم و استقرار دانشگاه های مهم کشور از جمله دانشگاه های تهران، امیر کبیر، علامه و وجود کوی دانشگاه و نیز با توجه جایگاه مهم سیاسی، درمانی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی منطقه در بین سایر مناطق و به منظور گسترش فعالیت ها و ارائه خدمات بیشتر در حوزه مدیریت بحران، برنامه ریزی و هماهنگی جهت راه اندازی کانکس های هوشمند ستاد مدیریت بحران انجام شده است.

خسروانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 7 کانکس هوشمند با تجهیزات کمک های اولیه نظیر چادر، پمپ آب، پتو، موتور برق در سطح محلات منطقه راه اندازی  و در نظر گرفته شده و تا پایان سال در تمامی محلات 18 گانه دایر می شود./ف

برچسب ها: بحران ، کانکس ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.