سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 18 در سال 92:

احداث مجهزترین زمین اسکیت پایتخت

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از برگزاری ویژه های بوستان قائم در این منطقه خبر داد.

عساری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: زمین اسکیت در ضلع غربی بوستان قائم و حاشیه خیابان شهدای دانش آموز به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با هزینه بالغ بر 500 میلیون تومان از ویژه های بوستان قائم در منطقه 18 است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: تجهیزات زمین اسکیت بوستان قائم از کشور آلمان خریداری و نصب شده و دارای استاندارد اروپا و نمونه مشابه به این زمین توسط شرکت فرعوج شتاب در دارآباد و اهواز تاسیس شده است.

عساری ادامه داد:زمین اسکیت قائم به منظور پیشگیری از خطرات حوادث احتمالی از جمله برخورد با موتور سواران داخل مجموعه، تکمیل تجهیزات و افزایش امنیت شهروندان در طی 3 سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شده است.

 وی با اشاره به نحوه ارائه خدمات زمین اسکیت بوستان قائم ویژه شهروندان گفت: اسکیت سواران حرفه ای می توانند از خدمات ویژه زمین اسکیت بوستان قائم از جمله، برگزاری کلاس های آموزشی اسکیت، ارائه خدمات سرمربیان ورزش اسکیت با پرداخت هزینه ی جزئی استفاده نمایند.

عساری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 افزود: برگزاری بازی های طنابی ویژه کودکان از جمله طرح های عنکبوتی، تجهیزات لوازم بدنسازی و نیمکت هایی ویژه خانواده و همراهان اسکیت سواران از اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 است./ل

برچسب ها: فضای ، اسکیت ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.