سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال بزرگ در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی

دور برگشت از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی با رویارویی تیم های مطرح برگزار شده و شاگردان مورینیو تلاش خواهند کرد تا با کسب پیروزی جواز حضور به مرحله بعدی را بدست آورند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دور برگشت از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی با رویارویی گالاتاسرای و رئال مادرید، بورسیا دورتمند و مالاگا، بارسلونا و پاریسن ژرمن و یوونتوس با بایرن مونیخ دنبال خواهد شد.

در دور رفت این رقابت ها مسابقه دو تیم گالاتاسرای و رئال مادرید با پیروزی سه بر صفر شاگردان مورینیو دنبال شد و حالا رئال از شانس بسیار بالایی برای موفقیت برخوردار است.

مسابقه 2 تیم بورسیا دورتمند و مالاگا هم با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید ولی با توجه به شرایط بسیار خوب بورسیا دورتمند در بوندس لیگا بسیاری از کارشناسان شانس این تیم را برای کسب موفقیت بیشتر از مالاگا قلمداد کرده اند.

در گروه بعدی هم دو تیم بارسلونا و پاریسن ژرمن مسابقه خواهند داد. این 2 تیم در بازی رفت به نتیجه تساوی 2 بر 2 دست یافتند و حالا باید در رقابتی پایاپای در مقابل یکدیگر صف آرایی کرده و برای کسب موفقیت تلاش کنند. شانس هر دو تیم تقریبا یکسان بوده و در عین حال نمی توان پیش بینی دقیقی از نتیجه این مسابقه داشت.

بازی حساس دیگر به رویارویی 2 تیم بایرن مونیخ و یوونتوس مربوط می شود که در دور رفت با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم بایرن مونیخ دنبال شد و با توجه به تجربیات بسیار بالای بایرن مونیخ و نتیجه کسب شده شانس این تیم برای رد شدن از این مرحله بسیار بیشتر از بیانکونری هاست و یوونتوس با وجود شرایط بسیار خوب و ایده آلی که در چهارچوب رقابت های اسکودتو دارد از شانس پایین تری برای جبران 2 گل خورده و گذشتن از این مرحله برخوردار است./مح
برچسب ها: جدال ، مورینیو ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.