سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارات ميلياردي ناشي از حملات سايبري عليه اسرائيل

ممکن است ضررهاي ناشي از حملات سايبري اخير عليه اسرائيل ميلياردها دلار باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه راشاتودي ؛  در حال حاضر بنظر مي رسد حملات سايبري اخير عليه اسرائيل ضربات سنگيني به آن وارد نکرده است اما تا زماني که فعاليت هاي مالي و اقتصادي در اسرائيل بطور مجدد شروع نشود نمي توان درباره خسارات ناشي از حملات سايبري اخير عليه اسرائيل ارزيابي درستي ارائه کرد. وي افزود حملات سايبري اخير عليه اسرائيل تاثيرات آشکاري برجاي گذاشته و برخي از سايت هاي وابسته به رژيم اسرائيل همچنان مسدود هستند. همچنين بخش هاي خصوصي در اسرائيل هم هدف حملات هکرها قرار گرفته اند که از آن جمله مي توان به حمله به حساب هاي بانکي، صفحات تويتر و فيس بوک اسرائيلي ها اشاره کرد.

براساس اين گزارش، مقامات اسرائيلي مدعي شده اند که از وقوع اين حملات سايبري مطلع بوده اند و تدابيري هم براي مقابله با اين حملات اتخاذ کرده بودند از جمله اين که حدود پنج هزار کارشناس آي تي را براي مقابله با اين حملات بکار گرفته اند اما بنظر مي رسد که اين تدابير بي نتيجه بوده و شکست خورده اند. هکرهايي که حملات اخير را انجام داده اند اعلام کرده اند قصد ندارند حملات خود را متوقف کنند و اين حملات را تشديد خواهند کرد. بنظر مي رسد اين حملات شروع حملات سايبري هکرها عليه اسرائيل خواهد بود.

يکي از هکرها که صورت خود را پوشانده بود گفت ما فرزندان مردم فلسطين هستيم و فشارهاي ناشي از اشغال اسرائيل را نه تنها بر فلسطيني ها بلکه در تمام جهان اسلام به خوبي درک مي کنيم به همين علت يک حمله سايبري سريع و گسترده را عليه پايگاه هاي اينترنتي اسرائيل سازماندهي و اجرا کرديم تا به اسرائيل و حاميان آن هشدار دهيم و اعلام کنيم که خطر هميشه آنها را تهديد مي کند.اين هکر ناشناس گفت آنها سلاح هاي خود را دارند و ما هم ابزارهاي خود را براي اجراي حملات تلافي جويانه در اختيار داريم. هدف از اين حملات سايبري ارائه چهره واقعي اسرائيل و نيروهاي نظامي آن به جامعه جهاني است.

خبرنگار راشاتودي گفت هکرهاي اسرائيلي در مقابله با حملات سايبري اخير عليه اسرائيل موفق تر از مقامات آن عمل کرده اند زيرا موفق شده اند که به برخي از سايت هاي فلسطيني ها نفوذ کنند و پيام هايي را با محتواي طرفداري از اسرائيل در اين پايگاه هاي اينترنتي برجاي بگذارند. هکرهاي اسرائيلي تهديد کرده اند که در برابر هر حمله سايبري عليه اسرائيل ده حمله متقابل انجام خواهند داد. بنظر مي رسد که اين حملات شروع جديدي در تنش و درگيري ميان اسرائيل و فلسطيني ها اين بار در حوزه اينترنت و جنگ سايبري است.

                                     آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    
برچسب ها: میلیارد ، خسارت ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.