سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اختصاص 73 درصد از اعتبارات عمرانی ملی استانی در کردستان

استاندار کردستان از تخصیص 73 درصد از اعتبارات عمرانی طرح‌های ملی استانی خبر داد و گفت: برای طرح‌های استانی نیز 50 درصد اعتبارات، اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، شهبازی در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جاری در سنندج اظهار کرد: علی‌رغم تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی خوشبختانه در سال گذشته تمامی هزینه‌های جاری و پرسنلی در استان پرداخت شد اما در بحث اعتبارات عمرانی این مهم به طور کامل تحقق پیدا نکرد.
وی افزود: در مجموع 73 درصد اعتبارات عمرانی برای طرح‌های ملی استانی شده، تخصیص پیدا کرد و برای طرح‌های استانی نیز 50 درصد اختصاص داده شده است که امیدواریم با همت و تلاش مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی تا پایان تیرماه بتوانیم بخش عمده‌ای از این اعتبارات را جذب نماییم.
استاندار کردستان در ادامه سخنان خود از عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی به عنوان اولویت کاری مدیران استان نام برد و بر همدلی و تعامل حداکثری مدیران استان برای افزایش اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان تأکید کرد.
شهبازی همچنین از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان خواست که در جلسات مهم استان شخصاٌ حضور داشته و از معرفی معاونان و نمایندگان خود در این جلسات پرهیز کنند./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.