سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اجراي طرح توسعه معادن استان چهارمحال و بختياري در سال 92

استاندار چهارمحال و بختياري از طرح توسعه معادن استان چهارمحال و بختياري در راستاي افزايش ظرفيت هاي اشتغال در سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علي اصغر عنابستاني، با اشاره به نامگذاري سال جاري به عنوان « سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي » گفت: استان چهارمحال و بختياري، ظرفيت هاي فراواني در بخش صنعت و معدن و توسعه اين دو بخش دارد و بايد از ظرفيت هاي موجود در راستاي گسترش عدالت و توسعه اشتغالزايي استفاده كرد.

وي افزود: دولت، وظيفه دارد زيرساخت و زمينه لازم را براي توسعه اشتغال و گسترش رفاه مردم فراهم كند و بايد با انجام طرح هاي كارشناسي، ظرفيت معادن استان و منابع عظيم زير زميني ثروت در راستاي خدمت به مردم به كار گرفته شود.

عنابستاني اظهار داشت: در اين راستا، مديران اقتصادي استان چهارمحال و بختياري، با حمايت از طرح هاي مطالعاتي و اجرايي بخش معدن، مسير شكوفايي و توسعه اين بخش را نيز بيش از گذشته فراهم مي كنند.

استاندار چهارمحال و بختياري، با بيان برنامه هاي دولت در سال جاري براي رونق اقتصاد این استان، تاكيد كرد: معادن بايد فعال تر از گذشته شوند و تمامي معادني كه پروانه بهره برداري دريافت كرده اندفتعيين تكليف شوند.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  چهارمحال و بختياري هم گفت: هم اكنون استان چهارمحال و بختياري در رده 14 معادن كشور است .

 رحمن كرمي افزود: 148 معدن فعال با ذخيره قطعي 850 ميليون تن مواد معدني است كه اين ميزان معادل دو درصد توليد معادن كشور است.

 پارسال، پنج و نيم ميليون تن مواد معدني از ذخاير معدني استان چهارمحال و بختياري استخراج شد./ب

برچسب ها: طرح ، توسعه ، معادن ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.