سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مالکی: فینال جام حذفي باید در شهری بی طرف برگزار شود / تلاش می‌کنیم تيم هامبورگ را به تهران بیاوریم

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جام حذفی در دوره های گذشته هم برای فوتبال ما مهم بوده و برای ما هم همیشه مهم است و تلاش می کنیم در این جام قهرمان شویم.

فدا حسین مالکی رئیس هیات مدیر باشگاه پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبیعی است که جام حذفی در دوره های گذشته هم برای فوتبال ما همیشه مهم بوده و اهمیت خاصی در ارتقای فوتبال ما داشته تا منجر شود یک تیم ملی قوی و منسجم داشته باشیم جام حذفی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هم همیشه مهم بوده و تلاش می‌کنیم تا در این جام قهرمان شویم.

وی افزود: پرسپولیس در این فصل فراز و نشیب های زیادی به خودش دید و با توجه به ظرفیت های بالایی که در مدیریت باشگاه و بازیکنان پرسپولیس هست، انتظار هواداران هم این است که تیم بزرگ پرسپولیس در این جام قهرمان شود بازیکنان پرسپولیس تا اینجا خوب کار کرده اند و بازی با داماش را هم با توجه به تمام سختی هایی که داشت با موفقیت پشت سر گذاشتند.

بازی پرسپولیس و داماش را در نیمه نهایی جام حذفی از نزدیک دیدم که هر دو تیم خوب کار کردند البته این بازی حاشیه هایی داشت که در مجموع شرایط خوبی داشتیم و موفق شدیم که داماش را در ضربات پنالتی شکست بدهیم و به فینال جام حذفی برسیم. در حال حاضر هماهنگی خوبی در مجموعه باشگاه یعنی بازیکنان، مربیان، مدیریت و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وجود دارد و این انتظار مي رود پرسپولیس در فینال جام حذفی هم پیروز شده و قهرمان این جام شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دوست دارید فینال جام حذفی کجا برگزار شود گفت: با سازمان لیگ صحبت شده و گزینه ای که مورد توافق دو تیم باشد اعلام می شود گزینه هایی مثل مشهد، تبریز و قم مطرح هستند و به نظر بنده اگر بازی فینال جام حذفی در یک شهر بی طرف برگزار شود بهتر است. قرار شده تاج و سازمان لیگ این مساله را مورد بررسی قرار داده و یک کار کارشناسی انجام شود تا هر جایی که به مصلحت باشد اعلام شود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی امیدوار هستید گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد و هماهنگی و همدلی بازیکنان و کادر فنی و با توجه به اینکه تیم روی خط برد است، احساس می کنم پرسپولیس در فینال جام حذفی موفق می شود و قهرمانی از آن پرسپولیس است البته از ظرفیت های سپاهان هم غافل نیستم سپاهان یک تیم خوش تکنیک است و امیدوارم فینال جام حذفی بازی جذابی برای همه مردم باشد انتظارم این است که دو تیم بازی خوب و قابل قبولی برای مردم و علاقمندان به فوتبال در فینال انجام دهند.

مالکی در پایان و در مورد خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال در فینال جام حذفی گفت: متاسفانه در شروع سال 92 اتفاق بدی برای آقای مهدوی کیا افتاد و وي مادر بزرگشان را از دست داد که جا دارد به ایشان تسلیت بگویم.

 در مورد بازی خداحافظی مهدوی کیا هماهنگی که با رویانیان داشتیم قرار شد با توجه به شان و جایگاه خیلی خوبی که مهدوی کیا در فوتبال ایران و آسیا دارد از باشگاه هامبورگ آلمان دعوت کنیم تا به تهران بیاید. کارهای مربوط به این بازی در حال انجام شدن است و اگر بتوانیم این کار را ا نجام دهیم و هامبورگ را به ایران بیاوریم به پاس خدمات ارزنده ایشان به فوتبال ایران کار بزرگی انجام داده ایم تا بازیکن خوب و خوش اخلاق فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در یک بازی بزرگ و خاطره ای خوب از فوتبال خداحافظی کند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.