سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

برنامه ساماندهی مرزهای سراوان بزودی عملیاتی می شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تصمیمات مهمی برای ساماندهی و کنترل مرزهای سراوان برنامه ریزی شده که بزودی عملیاتی می شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،نارویی در حاشیه بازدید از هنگ مرزی کشتگان واقع در نوار صفری مرزی شهرستان سراوان گفت: در راستای ساماندهی و نظارت بیشتر در مرز های سراوان برنامه های مهم و کارشناسی شده ای تهیه شده است که به زودی وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: با وجود تمام نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی برای به چالش کشاندن ایران و مرز های شرقی در حال حاضر امنیت کامل در مرز های استان برقرار است.

وی گفت: به شکر خدا و با تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی و مشارکت مردم به ویژه در نقاط مرزی در حال حاضر ایران به‌عنوان کشوری مقتدر و امن در منطقه مورد توجه است.

نارویی ادامه داد: افزایش چشمگیر کشفیات در نوار مرزی نشان از اقتدار و برخورد قاطع مرزبانان با سوداگران مرگ در نقاط صفر مرزی دارد.

وی گفت: قاطعیت در کنار تدبیر و برنامه ریزی از عوامل اصلی موفقیت مرزبانان در نوار مرزی استان است.

وی با تاکید بر برنامه های انسدادی و کنترلی مرز به صورت محسوس و غیر محسوس و با سرعت بیشتر گفت: با هر گونه تجاوز مرزی و ورود غیر مجاز به داخل کشور بدون هیچگونه اغماض، برخورد قانونی صورت می پذیرد.

وی تصریح کرد: افرادی که بخواهند بر امنیت و آسایش مردم استان ضربه وارد آورند نیروهای نظامی و انتظامی به جد با آنان برخورد خواهند کرد./ک

برچسب ها: ساماندهی ، مرزهای ، سراوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.