سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تبريز، آماده ي ميزباني بازي تراكتورسازي- الشباب

تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در چارچوب هفته ي چهارم و آغاز دور برگشت رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا، ميزبان تيم الشباب عربستان خواهد بود و تداركات لازم براي برگزاري اين ديدار انجام شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، اين ديدار كه ساعت 20 روز چهارشنبه، 21 فروردين ماه در ورزشگاه يادگار امام (ره) انجام مي شود و باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور سازی تبریز برای رفاه حال هواداران تراکتورسازی در داخل استادیوم یادگار امام (ره)، تعداد چهار عدد بوفه ي ارائه ي محصولات غذایی راه اندازی کرده است تا از بازی تراکتورسازي و الشباب عربستان به ارائه ي خدمات بپردازند.

باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز در نظر دارد در بازی تراکتور – الشباب به تعداد 100 نفر از هواداران جوایزی را اهدا نماید.

بدین منظور، اين باشگاه از همه ي هواداران تقاضا دارد كه ته برگ بلیط های خود را که دارای شماره سریال مستقل می باشد را بعد از بازی نزد خود نگاه دارند تا میان همه سریال های به فروش رسیده ي بازی، قرعه کشی به عمل آيد.

گفتني است: نتیجه ي این قرعه کشی، روز بعد از بازی در سایت رسمی باشگاه تراكتور به آدرس www.tractor-club.com درج خواهد گردید.

با تلاش روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، کلیپ های ویژه ای که از روش های مبتکرانه برای تولید آنها استفاده شده است، برای افزایش روحیه و شادابی هواداران تهیه و در اختیار عموم هواداران تراکتورسازي قرار خواهد گرفت.

این کلیپ ها علاوه بر ارائه در خارج از ورزشگاه، در اسکوبورد ورزشگاه نیز برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.