سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان رضوی/

فرماندار جدید شهرستان باخرز معرفی شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی، فرماندار جدید شهرستان باخرز معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی اصغر رشید ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار باخرز با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پیش‌رو حماسه دیگری را به وجود می‌آورد، اظهار کرد: با قدرت اتحاد و همدلی مردم و مسئولان و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، بی‌تردید تمام توطئه‌های دشمنان نظام خنثی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی با اشاره به شرایط حساس کشور در برهه کنونی، حضور  مقتدرانه مردم در انتخابات را حائز اهمیت بالایی دانست و تصریح کرد: تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود استان باید در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته شود.

وی با اشاره به طراحی‌های گسترده دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: علی‌رغم این توطئه‌های بی‌شمار، باز هم توانسته‌ایم با توکل به خدا و باور جوانان غیورمان، به دستاوردهایی شاخص در تمامی عرصه‌ها دست پیدا کنیم و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان‌های تایباد، تربت جام و باخرز برگزار شد، طی احکامی جداگانه از سوی وزیر کشور، محسن مهابادی به عنوان فرماندار جدید شهرستان باخرز و علی فراهی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان معرفی شدند.

 همچنین از خدمات مراد علی احمدزاده سرپرست فرمانداری  و حسین  اسدی بخشدار سابق تقدیر شد.
برچسب ها: خراسان ، باخزر ، فرماندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.