سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدای بهار از استان فارس به گوش مسافران رسید/ رضايت 98 درصدي مسافران نوروزی در کارنامه استان ها ثبت شد

استان هاي فارس، مازندران، آذربايجان شرقي، کهگيلويه و بويراحمد در برگزاري جشنواره ملي صداي بهار بسيار خوش درخشيدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدشريف ملک زاده معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور در جلسه ارزيابي عملکرد ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي نوروزي با اشاره به ثبت رضايت بيش از 98 درصدي مسافران و گردشگران را در کارنامه مديران کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان ها در نوروز امسال، گفت: با تلاش مديران کل ميراث فرهنگي و اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي، عملکرد قابل قبولي در معرفي مقصد و مسيرهاي جديد گردشگري را در استان هاي کرمان، سمنان، يزد، سيستان و بلوچستان، همدان، لرستان، کرمانشاه، کردستان، آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل و زنجان در تعطيلات نوروز 92 شاهد بودیم.

معاون رئيس جمهوري با اشاره به اين که برخي از استان ها با ايجاد انگيزه همچون ارائه تخفيف هاي 10 تا 40 درصدي درمراکز اقامتي بيشترين ماندگاري مسافران نوروزي را رقم زدند، افزود: استان هاي مازندران، خراسان رضوي، فارس، اصفهان و گيلان بيشترين ميزان اقامت در تعطيلات نوروز را داشتند.

 وی ادامه داد: استان هاي فارس، مازندران، آذربايجان شرقي، کهگيلويه و بويراحمد، لرستان، کرمانشاه، اردبيل، مرکزي، زنجان، قزوين، البرز، گيلان، گلستان، خراسان شمالي، خراسان رضوي، چهارمحال و بختياري در راستای برگزاري جشنواره ملي صداي بهار در رده برترین ها قرار گرفتند.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور خاطرنشان کرد: برخي استان‌ها از جمله گيلان و کردستان بازار فروش محصولات صنايع دستي را در نوروز 92 به خود اختصاص دادند.

ملک‌زاده در ادامه از عملکرد موفق استان‌هاي سيستان و بلوچستان ، لرستان ، چهارمحال و بختياري و کهگيلويه و بوير احمد براي ماندگاري و ايجاد انگيزه و توزيع سفر در بحث همه مکاني و همه زماني و همگاني کردن سفر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کيفيت و سطح خدمات ارائه شده به مسافران در نوروز 92 مورد توجه ستاد مرکزي سفرهاي کشور بود، ادارات کل ميراث فرهنگي استان ها با حداقل امکانات در اختيار، بيشترين خدمات را با حداکثر کیفیت به مسافران نوروزي ارائه داشتند.

وي در پایان با اشاره به نقش موثر رسیدگی به مشکلات در حداقل زمان ممکن از طریق مسئولان در افزایش رضايت مسافران در نوروز 92، تصریح کرد: امسال در مقايسه با سال هاي گذشته کمترين میزان شکایت از سوی مسافران نوروزی دریافت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.