سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

برگزاری مسابقه ملی کوثر رسالت در یک هزار کانون های فرهنگی فارس

مسابقه ملی کوثر رسالت در یک هزار کانون های فرهنگی فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت:با هدف پاسداشت مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا(س) مسابقه ملی کوثر رسالت در یک هزار کانون های فرهنگی مساجد این استان برگزار می شود.

باقری افزود: این مسابقه با رویکرد بهره مندی از فضائل و الگو گیری از سیره عملی و سبک زندگی دردانه رسول گرامی اسلام (ص) و برای فرهنگ سازی الگوی برتر سبک زندگی به همت ستاد عالی کانون های مساجد کشور برپا می شود.

به گفته وی، سبک زندگی اسلامی در سیره عملی حضرت زهرا (س) و بصیرت و دفاع از ولایت در پرتو فرهنگ فاطمی از جمله محور های این مسابقه است.

وی افزود: سعادت خانواده در پرتو زندگی فاطمی، حضرت زهرا (س) در آیینه آیات و روایات و همچنین جایگاه زن و نقش حجاب و عفاف درتحکیم بنیان خانواده از منظر حضرت زهرا (س) از جمله موضوع های این مسابقه است.

باقری فراخوان پژوهشی کاوشی برسیره عملی و سبک زندگی حضرت زهرا (س)، مسابقه وبلاگ نویسی، تقدیر از ویژه نامه ها و نشریات تجربی، مسابقه کتابخوانی از کتاب دختر پیامبر (ص) ، قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا (س) در ایام شهادت آن حضرت و مسابقه پیامکی را از جمله بخش های این مسابقه عنوان کرد.

مسابقه ملی کوثر رسالت به میزبانی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود.

باقری گفت: زمان ارسال آثار تا 11 اردیبهشت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) ادامه خواهد داشت./ع

برچسب ها: مسابقه ، ملی ، کوثر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.