سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در سمنان

وی افزود: سال پیش، 2377 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شد که تریاک با یک تن و 965 کیلو بیشترین نوع مواد مکشوفه است.

به گزارش گروه استا ن هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار «محمدرضا میرزایی» با اعلام این خبر، گسترش اعتیاد در کشور را از برنامه‌های دشمنان علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: انحطاط قشر جوان و گسست در بنیان خانواده از اهداف شوم بدخواهان نظام است که با توسعه‌ی اعتیاد آن را تعقیب می‌کنند.

 
فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام کشف دو تن و 377 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان، گفت: این میزان کشفیات، رشد 63 درصدی داشته است.


سردار میرزایی با اشاره به اقدامات موثر پلیس در سطح استان سمنان در مبارزه با سوداگران مرگ گفت: میزان کشفیات موادمخدر سال پیش در استان 63 درصد افزایش داشت.


وی افزود: سال پیش، 2377 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شد که تریاک با یک تن و 965 کیلو بیشترین نوع مواد مکشوفه است.


میرزایی با اشاره به انهدام 62 باند تهیه و توزیع موادمخدر، از دستگیری 2861 نفر در این خصوص خبرداد و افزود: 279 نفر از این افراد، قاچاقچی مواد بودند و بقیه برای ترک به مراکز درمانی معرفی شدند.


فرمانده انتظامی استان سمنان با هشدار به خانواده‌ها برای نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان خود، یادآور شد: علاوه بر والدین، دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی نیز با اجرای برنامه‌های متنوع و تاثیرگذار، نقش مهمی در پیشگیری از گسترش اعتیاد در جامعه دارند.

برچسب ها: مشکوفه ، تریاک ، تن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.