سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدایی دوباره دو دانشگاه تهران و ایران حاکی از؛

ضعف دولت در برخورد با وزرایی که سلیقه ای عمل می کنند

به اعتقاد یکی از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس جدایی دوباره دو دانشگاه تهران و ایران حاکی از ضعف دولت در برخورد با وزرایی که سلیقه ای عمل می کنند.

شهلا میر گلو بیات، عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر هم جدا شدن این دو دانشگاه نیز بدون کار کارشناسی انجام شده است.

وی با بیان این که اكنون موقع جدایی دو دانشگاه نیست افزود: وزارت بهداشت مشکلات مهم تری همچون مساله ارز دارو، طرح پزشک خانواده، کمبود پزشک در روستا را دارد و مسئول این وزارت خانه این مسائل را نادیده گرفته و یک شب به فکر جدایی دو دانشگاه افتاده است.

میرگلوبیات ادامه داد: ادغام شدن دو دانشگاه هزینه های بسیار سنگینی را به کشور وارد کرده و اكنون هم جدا شدن این دو دانشگاه نیز دوباره هزینه های میلیاردی زیادی را به کشور وارد می کند .

وی با بیان این که مشکلات ما به دلیل این است که هر وزیر سلیقه ای عمل می کند خاطر نشان کرد: اگر ادغام کار اشتباهی بوده چرا اصلاً انجام شده بود و اگر درست بوده چرا حالا باید یک مرتبه جدایی دو دانشگاه مطرح شود.

میرگلو بیات تاکید کرد: متاسفانه این مسائل به دلیل ضعف در سیستم نظارتی است در واقع هیچ نوع برخوردی با وزرایی که سلیقه ای عمل می کنند صورت نمی گیرد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.