سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

پرداخت 6 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از پرداخت 6 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با بیان  اين مطلب گفت: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

پناهی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش اشتغالزایی برای مددجویان است،افزود: امدادگران صرفا به دنبال اجرای طرح‌های مددجویی نبوده و در تلاش هستند با اشتغالزایی برای مددجویان توانایی اداره زندگی به صورت مستقل را در خانواده‌ها ایجاد کنند.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده توسط این نهاد در سال گذشته اشاره داشت وادامه داد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی 5 میلیارد و 903 میلیون ریال وام خودکفایی به 130 خانوار مددجوی کمیته امداد شهرستان زنجان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کمیته امداد در خودکفایی مددجویان به مباحث اقتصادی اکتفا نکرده است، خاطر نشان کرد: قبل از اینکه خودکفایی مددجویان قطعی شود، دوره‌هایی از قبیل کلاس‌های مشاوره در مباحث مختلف برای مددجویان برگزار می‌شود، تا توانایی فکری و اجتماعی مورد نیاز در مددجویان جهت خودکفا و توانمند شدن و در نهایت خارج شدن از چرخه حمایتی امداد ایجاد شود./ع

برچسب ها: وام ، خودکفایی ، مددجویان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.