سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط دفتر شعر حوزه هنری صورت می گیرد؛

احیاء مجدد جلسات "عصر نقد" با حضور شاعران برجسته

جلسات "عصر نقد" روزهای دوشنبه ی هر هفته با حضور، سید احمد نادمی، حمید رضا شكارسری، سید علی اكبر میرجعفری و كاظم رستمی در سالن اجتماعات مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، علی داوودی مدیر دفتر شعر مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری در خصوص برگزاری جلسات "عصر نقد "گفت: جلسات "عصر نقد" در واقع به نوعی احیاء مجدد جلسات و پاتوق های نقد شعری بوده كه از 12 سال گذشته با ایده و نظر سید ضیاء الدین شفیعی طراحی و برگزار می شده است كه این جلسات از دو سال گذشته دیگر برگزار نشده است.
وی ادامه داد: این جلسات در سالهای گذشته بنا به فراخور موضوعات روز و طرح هایی كه درحوزه شعر وجود داشت با حضور كارشناسان برگزار می شده و مسائل مهم در حوزه شعر و كتاب های منتشر شده مورد نقد و بررسی كارشناسانه قرار می گرفته است.
وی در ادامه گفت: تقریبا تا دو سال گذشته این جلسات، با حضور اهالی هنر و ادبیات همچون ضیاءالدین ترابی، جواد محقق، علی آبان و دكتر محمد رضا تركی برگزار می شد ولی متاسفانه چند سالی است كه تعطیل شده بود و دفتر شعر حوزه هنری در آستانه سال جدید به احیاء مجدد این جلسات اقدام كرده است. 
داودی اظهار كرد: در این نشست ادبی شاعران و كارشناسان مطرح كشورمان در حوزه شعر، كتاب های منتشر شده و تمامی موضوعات مرتبط با شعر بنا به فراخور برنامه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
 شایان ذكر است علاقه مندان می توانند دوشنبه ی هر هفته از ساعت 16 لغایت 19 به سالن اجتماعات مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه – نرسیده به پل حافظ – حوزه هنری طبقه سوم مركز افرینش های ادبی حوزه هنری مراجعه كنند./ي2
برچسب ها: حوزه هنری ، عصر نقد ، شاعر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.