سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

انجام 19500 بازرسی در بازارهای کردستان

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در طرح نظارتی ویژه نوروز گفت: طی یک ماه گذشته 19500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، اسراری گفت: از تاریخ 15 اسفند ماه سال 91 تا 15 فروردین سال 92 در مجموع 19500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در بخش‌های مختلف تولیدی، خدماتی، خدمات فنی و توزیعی در سطح استان کردستان انجام شده است.
وی با بیان کشف 597 مورد تخلف در این بازرسی‌ها، خاطر نشان کرد: در این رابطه 540 فقره پرونده برای واحدهای مختلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با تاکید بر اینکه در برخی از این پرونده‌ها بیش از یک مورد تخلف انجام شده است افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی، و عدم درج قیمت بوده که در این پرونده‌ها در مجموع جریمه 59 میلیارد و 680 میلیون ریالی برای متخلفان در نظر گرفته شد.
اسراری افزود: طی یک ماه اخیر از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان، 556 مورد گزارش و شکایات مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 256 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد./ع
برچسب ها: بازار ، تعزیرات ، شکایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.