سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحماندوست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشريح كرد

در ديدار احمدي‌نژاد با 70 نماينده مجلس چه گذشت؟

نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ديدار نوروزي 80 نماينده با رئيس‌جمهور، گفت: رئيس‌جمهور در اين نشست پيشنهاد تخصيص 25 درصد از ذخاير "صندوق توسعه‌ملي" به بخش كشاورزي را مطرح كرد.

"مجتبي رحماندوست" نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به دعوت رئيس‌جمهور از نمايندگان با بيان جزئيات اين نشست اظهار داشت: در اين نشست حدود 70 تا 80 نماينده و تعدادي از معاونين امور مجلس وزارتخانه‌ها حضور داشتند كه  ضمن تبريك سال نو، طرفين آمادگي خود را جهت تحقق منويات رهبري و شعار سال مبني بر "حماسه سياسي،‌حماسه اقتصادي"اعلام داشتند.

وي در ادامه افزود: در ابتداي اين نشست حدود 9 نفر از نمايندگان صحبت‌هايي درخصوص مسائل منطقه‌اي و محلي و همچنين الزام تفاهم و همكاري ميان دولت و مجلس را مطرح كردند و پس از آن رئيس‌جمهور در سخناني ضمن تبريك سال نو بر تلاش دولت براي همكاري با مجلس در عمر باقي‌مانده دولت دهم تاكيد كرد.

عضو كميسيون اجتماعي هم‌چنين تصريح كرد: رئيس‌جمهور در اين نشست پيشنهاد تخصيص 25 درصد از ذخاير "صندوق توسعه ملي" به بخش كشاورزي را مطرح كرد و از اين موضوع كه تنها 10 درصد ذخاير اين صندوق به بخش كشاورزي اختصاص دارد، گلايه كرد و از مجلس تقاضاي همكاري براي رفع اين معضل براي پيشرفت در بخش كشاورزي را داشت.

گفتني است؛ اعضاي هيئت‌رئيسه و روساي دو فراكسيون بزرگ رهروان ولايت و اصولگرايان از غايبان اصلي اين ديدار بودند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.