سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراکز ترجمه اسراء

ساماندهی و عرضه ترجمه آثار آیت اله جوادی آملی

مرکز ترجمه اسراء از جمله بخش های بنیاد بین المللی علوم و حیاتی اسراء است که بر ساماندهی و عرضه ترجمه آثار آیت اله جوادی آملی می پردازد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران این مرکز با ماموریت ساماندهی و عرضه ترجمه آثار حضرت آیت اله آملی، توسط مترجمان توانمند در عرصه بین المللی شروع به کار کرد که با تشکیل شوارهای ملی در قالب سه گروه زبان انگلیسی، عربی و اردو به همراه خبره ترین افراد متخصص در زمینه ترجمه، ویراستاری و ارزیابی تاکنون ترجمه بسیاری از کتب، سخنرانی ها، مقالات، پیام ها و استفتائات معظم له پرداخته است.

 براساس این گزارش ، مرکز تدوین کتب آموزش و مرکز نشر الکترونیک، مرکز رسانه، مرکز پایگاه های اینترنتی، مرکز نشر، سازمان چاپ و انتشارات و مرکز ترجمه از دیگر بخشهای فعال و پر تلاش بنیاد بین المللی علوم اسراء هستند.

 بنیاد بین المللی علوم و حیاتی اسراء زیر نظر آیت اله جوادی آملی یکی از بزرگترین مراکز حوزوی مستقر در قم است که بهره مندی کامل و جامع از آثار و اندیشه های تفسیری، فلسفی، کلامی و فقهی آیت اله جوادی در راستای بسط و گسترش علوم اسلامی از منظر ایشان از اهداف تاسیس این بنیاد است./ز

برچسب ها: بنیاد ، ترجمه ، حیاتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.