سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد نفرات ما را بیش از آنچه بود مطرح کردند

ماجدی:اشکالاتی پیش آمد که باشگاه الهلال مقصر نبود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:.کاروان ما 70 نفره بود نه 80 نفر و پولش را عربستان پرداخته است.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین روز یکشنبه آبی پوشان اظهار داشت: از نظر روحی و روانی و جسمانی در شرایط خوبی هستیم و دغدغه خاصی نداریم. بازیکنان ما روحیه مضاعفی دارند که امیدوارم این روحیه تبدیل به غرور نشود.

وی در مورد میزبانی بد الهلال در بازی رفت گفت: نه اینکه میزبانی خوبی نداشته باشند البته اشکالاتی پیش آمد که باشگاه الهلال هم مقصر نبود. آنها می‌خواستند سرویس ویژه‌ای به ما بدهند که این سرویس تبدیل به سرویس غیر ویژه شد. آنها ما را به ترمینال خصوصی بردند تا راحت‌تر از گیت فرودگاه رد شویم اما به دلیل کم بودن گیت آنجا زیاد معطل شدیم. از نظر اسکان هتل و ماشین میزبان خوبی بودند.

سرپرست استقلال درباره تعداد زیاد کاروان اعزامی استقلال به عربستان گفت:تعداد نفرات ما را بیش از آنچه بود مطرح کردند. ضمن اینکه پیروزی استقلال در عربستان نشاط اجتماعی ایجاد کرد و از داخل و خارج کشور تماس‌های زیادی با من گرفتند و این برد را تبریک گفتند که این پیروزی نقاط ضعف و منفی را پوشش داد. با این حال پرداختن به حاشیه‌ها باعث دلسردی بازیکنان می‌شود. بازیکنان دوست دارند از آنها تقدیر شود نه از لحاظ مادی بلکه از نظر معنوی.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال یک باشگاه فرهنگی ورزشی است و اشکالی نداشت که در این سفر معنوی تعداد همراهان ما زیاد باشد. زیرا بار مالی برای باشگاه نداشت. هواپیما چارتر بود که هواپیمای چارتر چه با 10 نفر، چه با 100 مسافر پول مشخصی می‌گیرد. بقیه هزینه‌ها نیز بر عهده عربستان بود.کاروان ما 70 نفره بود نه 80 نفر و پولش را عربستان پرداخته است./آق
برچسب ها: ماجدی ، استقلال ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.