سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعاي استقلالی ها علیه تراکتورسازي/ 99 درصد ما قهرمانیم، یک درصد آنها

اعضای تیم استقلال، با شرایط خاص روبرو هستند و قصد دارند که اوضاع را طوری پیگیری کنند که بتوانند با اوضاعی ایده آل به موفقیت برسند. به همین دلیل اعضای این تیم علیه تراکتورسازی و سپاهان موضع گیری کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: اعضای تیم استقلال مدعی شدند که قهرمانی در این فصل از آن تیم استقلال است و اعضای این تیم با اوضاعی ایده آل درصدد این هستند که این اتفاق را برای این تیم عملی کنند.

این درحالی است که اعضای تیم استقلال با شرایط خاص و با 2 رقیب روبرو هستند و سپاهان و تراکتور سازی جزو رقیبان این تیم هستند که بتوانند با شرایط خاص و ایده آل روبرو شده و به حریف برتری یابند. اما این اتفاق در حالی است که این تیم به عنوان رقیب استقلال با شرایط خاص روبرو است که اوضاع را طور دیگری پیش می برند.

شایان ذکر است: استقلالی ها با مسئولان تراکتور سازی و سپاهان مشکل دارند و این درحالی است که وضعیت برای آبی ها کاملاً متفاوت است زیرا آنها موضع گیری خود را اعلام کردند و مدعی شدند که این 2 تیم هیچ شانسي ندارند و در این خصوص نباید اقدامی صورت بپذیرد. زیرا استقلال، شانس بیشتری نسبت به دیگر تیمها دارد و بازیکنان و اعضای این تیم مدعی هستند که 99 درصد قهرمان این فصل هستند و یک درصد باقی مانده مربوط به 2 تیم رقیب استقلال است که سپاهان و تراکتور سازی هستند.

گفتنی است: آبی ها در آسیا و لیگ با شرایط خاص روبرو هستند که قصد دارند هر طورشده اوضاع را به نفع خود تغییر دهند./مح
برچسب ها: تیم ، است ، اقدام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
يالقيز
۱۲:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
اگه تراختور قهرمان شد چي؟ ميتونيد سرتونو بالا بگيريد؟