سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک سوم پاداش برد الهلال پرداخت شد/مبلغ برد الهلال تقسیم شد

اعضای تیم استقلال پس از پيروزي مقابل الهلال با پاداش 2 هزار دلاری روبرو شدند و این در حالی است که اعضای اين تیم از ابتدا خواستند که پاداش خود را هر چه سریعتر دریافت کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال پس از پيروزي مقابل الهلال عربستان با پاداش 2 هزار دلاری روبرو شدند و این در حالی است که اعضای تیم استقلال، با شرایطی خاص مواجه شدند و خواستار این هستند که پاداش خود را در زمان مناسبي دریافت کنند. اما این در حالی است که اوضاع برای بازیکنان طوری است که به پاداش های اعلام شده نیازمند هستند و خواستار این شدند که پول های خود را هر چه سریعتر دریافت کنند.

گفتنی است: یک سوم پاداش مورد نظر آبی ها به بازیکنان پرداخت شده است و باقی پول،‌ قرار است که آخر هفته به اعضای این تیم پرداخت شود.

این در حالی است که آبی ها اعلام کردند که کل مبلغ مورد نظرشان را خواستار هستند، اما این اتفاق رخ نداده است و اعلام شده است که مسئولان بودجه لازم را ندارند و گفته شده که باقی مبلغ مورد نظر پایان هفته و پس از پیروزی بازی بازگشت با الهلال، به آنها پرداخت می شود.

شایان ذکر است: آبی ها مدعی شدند که اگر آبی ها نتوانند بازی برگشت را با موفقیت پشت سر بگذارد این مبلغ به آنها تعلق نمی گیرد و اعضای این تیم نمی توانند با شرایطی خاص پول دریافت کنند و باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند زیرا در حال حاضر یک سوم این مبلغ را دریافت کردند./مح
برچسب ها: الهلال ، عربستان ، پاداش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.