سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوي:

احمدي‌نژاد به لحاظ معنوي، ولايتمداري و مديريت اجرايي يك شخصيت استثنايي است

رييس دفتر رييس‌جمهور گفت: احمدي‌نژاد به لحاظ معنوي، ولايتمداري و مديريت اجرايي يك شخصيت استثنايي است كه بدون ترديد در آينده ابعاد شخصيتي وي بيشتر شناخته خواهد شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، سيد حسن موسوي صبح امروز (يكشنبه) در ديدار نوروزي با معاونين و مديران دفتر رييس‌جمهور ضمن تبريك سال نو و با تشكر صميمانه از زحمات آنان گفت: همکاران بنده در دفتر رييس‌جمهور پرتلاش و بي ادعا بوده و به معناي واقعي سرباز گمنام و مخلص امام زمان(عج) هستند.

رييس دفتر رييس جمهور با بيان اينكه در سال 91 به دليل تحريم‌ها و فشارهاي خارجي و داخلي فشار زيادي به دولت وارد شد، اظهار داشت: بحران سال 91 با همه سختي‌هايش، تحت رهنمودهاي داهيانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش‌هاي شبانه روزي و گسترده رييس‌جمهور با موفقيت پشت سر گذاشته شد.

موسوي تاكيد كرد: سال 92 براي پيشرفت آرمان‌هاي انقلاب اسلامي نقطه عطفي خواهد بود و آينده بسيار روشني در پيش است.

رييس دفتر رييس جمهور با اشاره به ابعاد شخصيتي و روحيه پرتلاش و انقلابي رئيس‌جمهور اظهار داشت: احمدي‌نژاد به لحاظ معنوي، ولايتمداري و مديريت اجرايي يك شخصيت استثنايي است كه بدون ترديد در آينده ابعاد شخصيتي وي بيشتر شناخته خواهد شد.

وي در ادامه با تاکيد بر ضرورت حفظ آمادگي و هوشياري در برابر توطئه‌هاي پيچيده دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ايران خاطرنشان کرد: استكبار و استعمار براي لحظه به لحظه ملت ايران و ايجاد مانع در برابر پيشرفت کشورمان نقشه کشيده و طراحي‌ کرده‌اند و لايه به لايه به پيش مي‌روند، بنابراين ضرورت دارد که همواره براي شرايط مختلف برنامه ريزي و آمادگي داشته باشيم تا نقشه‌هاي دشمنان را خنثي كنيم.
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.