سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار کرمي:

بازنشستگان ذخيره هاي ماندگار تجربه و دانش هستند

فرمانده يگان ويژه به مناسبت مراسم تجليل از کارکنان بازنشسته و خانواده هاي محترم آنان گفت: بازنشستگان ذخيره هاي ماندگار تجربه و دانش هستند كه بايد از اين تجارب كمال استفاده را كرد.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بازنشستگان بعنوان مظهر تجربه، صبر و استقامت و گنجينه پر بار تجربه و دانش هستند لذا در راستاي تکريم ازبازنشستگان يگان هاي ويژه، نمايندگان و هيئتي از مسئولين با خانواده آنان ديدار و با اهدا لوح تقدير و هدايا تجليل شد.
 
سردار حسن کرمي ضمن گراميداشت مقام بازنشستگان و پيشکسوتان يگان هاي ويژه گفت: بازنشستگان ذخيره هاي ماندگار تجربه و دانش هستند و اگر امروز ناجا افتخار خدمت گذاري به مردم را دارد، همه مرهون زحمات پيشکسوتان و بازنشستگان است.
 
وي از بازنشستگان به عنوان سرمايه هاي عظيم کشور و اين سازمان ياد کرد و اظهار داشت: بازنشستگان بعنوان مظهر تجربه، صبر و استقامت و گنجينه پر بار تجربه و دانش بوده و تجربيات با ارزش آنهاچراغ راه جوانان امروز است و بايد با تبيين جايگاه ويژه بازنشستگان در جامعه از اين ثروت با ارزش‏، کمال استفاده را برد.
 
وي با تا كيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري امام خامنه اي(ره) که بايد به وضعيت بازنشستگان رسيدگي شود، بازنشستگي را دوره اي جديد از فصل زندگي افراد عنوان و تصريح کرد: تكريم و رسيدگي به مشكلات بازنشستگان امري است كه بايد بعنوان اولويت در سرلوحه كاري مسئولان قرار گيرد.
 
کرمي يادآور شد: بازنشستگان با سي سال سابقه و دنيايي از تجربه در هرجامعه و سازماني از گرانبها ترين و با ارزش ترين سرمايه ها هستند كه ناديده گرفتن اين سرمايه هاي عظيم كار بسيار ناپسنديدي است./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.