سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک کانديداي احتمالي انتخابات:

یک قطب انتخابات خواهم بود و شک نکنید که ستاره می‌شوم

دبیر کل حزب اسلامی رفاه و عضو ارشد جبهه تحول گرایان ولایی گفت: من امروز اعلام می‌کنم، اگر بی‌مهری صورت نگیرد، بنده یک قطب انتخابات خواهم بود و شک نکنید که ستاره می‌شوم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسن الله وردي نژاد" دبیر کل حزب اسلامی رفاه و عضو ارشد جبهه تحول گرایان ولایی اظهار داشت: مردم گسترده تر از گذشته با لبیک به فرمان مقام رهبری در انتخابات شرکت خواهند کرد. البته مدیر بودن بعضی از افراد نمی‌تواند اقبال مردمی را برای کسی فراهم نماید. ما در انتخاب احمدی نژاد دیدیم که گمنام ترین فرد پیروز انتخابات شد و دیدیم ملت توجهی به عنوان داشتن دیگر کاندیداها نداشتند.

وي ادامه داد: من امروز اعلام می‌کنم، اگر بی‌مهری صورت نگیرد، بنده یک قطب انتخابات خواهم بود و شک نکنید که ستاره می‌شوم. ایده آل‌هایی که اینجانب مدنظر دارم و در آینده اعلام خواهم کرد، به خواست ملت توجه جدی شده است.

الله وردي نژاد تاکيد کرد: فقر و بیکاری تا مرز انفجار امروز در کشور پیش رفته است که البته نمی توان گفت کاری صورت نگرفته، در این بین شعار بیشتر از عمل بوده پس بر این نقطه پایبندم که باید تغییر ساختار مدیریتی در کشور ایجاد شود. توازن استانها رعایت نگردیده، به طور مثال بنده اگر پیروز انتخابات شوم، استان هرمزگان را به پایتخت اقتصادی کشور تبدیل خواهم نمود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.