سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بهره مندی بیش از 9 هزار نفر در ایام نوروز از خدمات بیمارستان نقوی

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی نقوی کاشان از بهره مندی بیش از 9 هزار نفر از خدمات بیمارستان نقوی در ایام نوروز از اواخر سال 91 تا 16 فروردین ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  ، دکتر محمد حاجی جعفری افزود: 3704 نفر از خدمات اورژانس تروما، 1473 نفر از خدمات جراحی سرپایی، 1859 نفر از خدمات رادیولوژی و 831 نفر از خدمات آزمایشگاه این مرکز که به صورت شبانه روزی برای مراجعین ارائه می شد، استفاده کردند.

وی تصریح کرد: 978 نفر از خدمات ویزیت پزشکان متخصص،332 نفر از خدمات MRI، 138 نفر از خدمات گچ گيري و آتل كلينيك ارتوپدي، 38 نفر از خدمات بخش جراحی و 29 نفر از خدمات درمانگاه زنان این بیمارستان بهره گرفته اند.

به گفته وی، اورژانس جراحی، آزمایشگاه تشخیص طبی و سرویس رادیولوژی بیمارستان در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت شهروندان و مسافرین نوروزی قرار داشتند.

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی نقوی کاشان گفت: این مرکز در حال حاضر دارای 27 کلینیک با بیش از 43 نفر پزشک متخصص و فوق تخصص و پیراپزشک، یک مرکز تخصصی دیابت، یک بخش اورژانس تروما با 5 نفر پزشک عمومی و 10 پاراکلینیک فعال می باشد.

دکتر حاجی جعفری افزود: در بخش جراحی این مرکز نیز 12 پزشک جراح متخصص و فوق تخصص اعمال مختلف جراحی را برای بیماران انجام می دهند./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.