سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بازدید استاندار خراسان رضوي از پاسگاه های مرزی استان

استاندار خراسان رضوي گفت: ساماندهي امور مرزها و ارتقاي شاخص هاي امنيتي زمینه ساز اعمال حاكميت دولت در تقویت امنيت عمومي است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد حسين فروزان مهر در حاشيه بازدید از نوار مرزي استان، ضمن گفتگوي حضوري با نيروهاي مستقر، از خدمات شايسته فرماندهي مرزباني خراسان رضوي با توجه به شرایط سخت طبیعی منطقه، در تامين امنيت تقدير كرد.

وی با اشاره به نقش موثر یگان های مرزی در تامین امنیت و حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: علي‌رغم وجود مخاطرات ویژه این مناطق، به همت حضور موثر نيروهاي غیور و جان بر کف مرزباني، امروز شاهد بهترین شرایط امنیتی در سطح مرزهای کشور هستیم.

رییس شورای تامین استان خراسان رضوي ضمن تاكيد بر تعامل هر چه بيشتر و هم افزایی مجموعه دستگاه‌هاي قضايي، امنيتي و انتظامي در جهت توسعه امنيت عمومي و مقابله با جرايم و مفاسد اجتماعي و امنيتي، به ویژه مقابله با پدیده مذموم قاچاق مواد مخدر، استقرار نظم و آرامش در استان را مرهون همدلي تمامي دستگاه هاي عضو شوراي تامين دانست.

فروزان مهر با بيان اينكه ساماندهي امور مرزها و ارتقاي شاخص هاي امنيتي زمینه ساز اعمال حاكميت دولت در جهت تقویت امنيت عمومي است، خاطرنشان كرد: بايد همچنان از تمامي منابع و امكانات موجود استان در جهت تجهيز هنگ‌هاي مرزي به جديد ترين ادوات مورد نیاز، به منظور کارآمدی هرچه بیشتر نیروهای مستقر در مرز و تقویت امنیت پایدار استفاده شود.

وی در بخش ديگري از سخنان خود، اظهار کرد: با توجه به ارتباط مستقيم ميان وضعیت اقتصادی مرزنشینان و امنيت مناطق مرزي، بايد در جهت توسعه اقتصادی این مناطق و توانمند سازی مرزنشینان استان بیش از پیش تلاش شود./ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.