سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار وزیر روابط خارجی بروندی با صالحی

لوران کاوا کوره، وزیر روابط خارجی و همکاریهای بین‌المللی بروندی که در رأس هیأتی در تهران به سر می‌برد روز شنبه با علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، لوران کاوا کوره، وزیر روابط خارجی و همکاریهای بین‌المللی بروندی که در رأس هیأتی در تهران به سر می‌برد روز شنبه با علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

صالحي در این دیدار ضمن اشاره به ظرفیتها و پتانسیلهای موجود، آمادگی کشورمان را جهت توسعه همکاریها با کشور بروندی در تمامی زمینه‌های بهداشتی،کشاورزی،تجاری و اقتصادی اعلام داشت و افزود: کشورهای آفریقایی و به ویژه کشور بروندی توانمندیهای بالقوه فراوانی دارند و بازار ایران بسیار گسترده و قابل جذب است و می‌توانیم بخش خصوصی را در این زمینه فعال کنیم تا از این ظرفیتها استفاده کنند.
 
وزیر روابط خارجی بروندی در این دیدار ضمن اشاره به تاریخ و تمدن غنی ایران گفت: ما از توانمندیها و پیشرفتهای جمهوری اسلامی ایران مطلع هستیم و علاقمندیم از تجارب و خدمات ایران در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، بهداشتی، درمانی ،تجاری و سایر زمینه‌ها بهره‌مند گردیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.