سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

طرح زوج و فرد در تابستان اجرايي مي شود/ كاهش 10 درصدي آلودگي هوا

معاون هماهنگي امور استانداري خراسان رضوي گفت: طرح زوج و فرد با گستره بيشتري از ابتداي تابستان در مشهد اجرا مي شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد حسن واحدي، شنبه شب در مراسم تجليل از خادمان ستاد تسهيلات زائران اظهار كرد: طرح زوج و فرد با گستره بيشتري از ابتداي تابستان در مشهد اجرا مي شود چرا كه اجراي اين طرح در ايام نوروز كاهش آلودگي 10 درصدي را به دنبال داشته است.

 معاون هماهنگي امور استانداري خراسان رضوي افزود: 68 درصد زائران نوروزي از اجراي طرح زوج و فرد رضايت داشتند و اين طرح از اول تابستان با گستره بيشتري اجرايي مي شود.

واحدي با اشاره به ستاد تسهيلات زائران بيان كرد: ستاد تسهيلات زائران با 12 معاونت به صورت مهندسي و مديريت شده و با رويكرد اطلاعات و ارتباطات فعاليت هاي خود را آغاز كرده است.

وي تصريح كرد: اين ستاد از دي ماه سال گذشته با برگزاري جلسات متعدد شروع به برنامه ريزي كرد و توانست همه دست اندركاران و دستگاه ها را بسيج و با استراتژي تعامل و همدلي ميان دستگاه ها اقدامات مطلوبي را انجام دهد.

معاون هماهنگي امور استانداري خراسان رضوي با تاكيد بر اينكه ورود بالغ بر 11 ميليون زائر به اين استان و كسب رتبه اول كاهش كشته در كشور نشانگر تعامل و همكاري تمامي دستگاه هاي خدمات رسان است، افزود: انجام دو هزار و 700 پرواز، ورود 85 رام قطار و 4 هزار و 800 اتوبوس به  شهر همه و همه نشات گرفته از هدايت ها و رهبري هاي رئيس ستاد تسهيلات در اين استان پهناور است.

واحدي تصريح كرد: در پايتخت معنوي 13 هزار تاكسي و هزار و 700 دستگاه اتوبوس روزانه 700 هزار نفر را جابه جا كرده و امروز اين استان سالانه بالغ بر 25 ميليون زائر را خدمات رساني مي كند./ك

برچسب ها: درصدی ، آلودگی ، هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.