سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبیين شعار امسال، با محوریت خانواده و مدرسه

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: با محوریت خانواده و مدرسه شعار سال با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی تبیين شده و نسل آینده با ابعاد مختلف آن آشنا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حامد علامتی اظهار داشت: ما بهره‌گیری از کارشناسان زبده این تبین نو روشنگری را انجام می‌دهیم و در تلاش هستیم تا با همراهی نظام مستحکم خانواده نسل سوم و چهارم انقلاب را با اهداف و ارزش‌های متعالی شعار سال بیشتر آشنا کنیم.
وی گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه روشنگری و دانایی محوری نسل آینده انقلاب سعی می‌کند از تمام ظرفیت‌ها برای بیان اندیشه‌ها و حماسه‌های انقلاب در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و غیره استفاده کند تا یک نسل حماسی تربیت یافته و در بستر تبین و روشنگری اندیشه‌های انقلاب اسلامی تربیت شوند علامتی ادامه داد: در همین زمینه با بهره‌گیری از تشکل‌های مردم نهاد حوزه دانش آموزی سعی می‌کنیم اندیشه واقعی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را برای نوجوانان و جوانان روشنگری کنیم.
دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان نقطه اوج این امر را آشنا کردن دانش آموزان برای حضور در انتظامات با عنوان نقطه تعالی خلق حماسی سیاسی اعلام کرده افزود: ما همه ساله با برگزاری برنامه‌های مختلف برای نسل آینده انقلاب سعی داریم آن‌ها را با ارزشمندترین حضور گسترده مردم یعنی انتخابات آشنا کنیم.
وی خاطر نشان کرد: انتخابات و حضور گسترده مردم در این رویداد برای ما یک اصل مهم است و در حقیقت انتخابات یک فرصت ویژه برای تربیت سیاسی دانش‌آموزان است./ز
برچسب ها: علامتی ، سیاسی ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.