سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ايام تعطيلات نوروزي صورت گرفت؛

مصرف بيش از يک ميليارد و 800 ميليون ليتر بنزين در کشور

مديرعامل شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران، گفت: بيش از يک ميليارد و 800 ميليون ليتر بنزين در کشور مصرف شده که اوج مصرف در روزهاي دوازدهم فروردين بوده است.

مصطفي کشکولي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب که مصرف بنزين در ايام تعطيلات نوروزي نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، 10 درصد افزايش داشته، افزود: مجموع مصرف بنزين از روز پنجم تا 16 فروردين ماه سال جاري، يک ميليارد و 800 ميليون ليتر بوده است.
وي خاطرنشان کرد: بيشترين اوج مصرف در روز دوازدهم به ميزان 98 ميليون ليتر بوده است.
مديرعامل شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي، تصريح کرد: خوشبختانه با تميهدات اتخاذ شده بخصوص با ذخيره سازي به موقع، افزايش تعداد جايگاه، بازديد و بازرسي از جايگاه هاي عرضه سوخت و پيش بيني جايگاه هاي سيار در مسير پرتردد، مشکلي در عرضه سوخت در ايام تعطيلات نداشتيم.
کشکولي همچنين يادآور شد: در سالجاري مصرف بنزين سوپر 50 درصد افزايش يافته، به طوري که بيش از 3 ميليون ليتر روزانه عرضه مي شود.
وي در خصوص عرضه بنزين يورو 4 و 5 در کلانشهرها، گفت: شرکت ملي پخش آمادگي عرضه سوخت را دارد، ولي خودروسازان مخالف هستند و معتقدند که اگر خودرو مطابق با يورو 4و 5 توليد شود، بايد سوخت يورو در تمام کشور عرضه شود.
کشکولي خاطرنشان کرد: در حال حاضر مذاکراتي را با خودروسازان انجام مي دهيم و منتظر هستيم تا به يک اجماع و کلي در اين زمينه برسيم./س
برچسب ها: مصرف ، بنزین ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.