سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید ولی‌شرف در شهرستان کارون

مردم شهیدپرور خوزستان با حضور در مراسمی، یاد و خاطره شهید سیدعبدالله ولی‌شرف از جانبازان شیمیایی را گرامی داشتند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در مراسم یاد و خاطره شهید سیدعبدالله ولی‌شرف در شهرستان کارون گرامی داشته شد.

در این آیین که در حسینیه حضرت صاحب الزمان(عج) منطقه اسلام آباد برگزار شد شرکت‌کنندگان به مقام شامخ جانباز شیمیایی، شهید سیدعبدالله ولی‌شرف ادای احترام کردند.

همچنین در این آیین مردم خوزستان خانواده شهید ولی‌شرف را مورد دلجویی قرار دادند و برای شادی روح این شهید بزرگوار، آیاتی از کلام‌الله مجید قرائت کردند.

  شهید عبدالله ولی‌شرف در یکم مهرماه سال 1346 در دشت آزادگان دیده به جهان گشود، در دوران دفاع مقدس بار‌ها به عنوان بسیجی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و مدال افتخار جانبازی 70 درصد را بر گردن آویخت.

این شهید بزرگوار در هشتم اسفندماه سال 1364 در عملیات والفجر هشت و منطقه عملیاتی فاو، براثر استفاده رژیم بعث عراق از سلاح‌های ممنوعه، از تمام نقاط بدن شیمیایی شد.

شهید ولی‌شرف به دلیل مشکلات ناشی از عوارض شیمیایی از حدود دو ماه پیش در بیمارستان خاتم‌الانبیای تهران بستری شد و از 21 روز پیش به آسایشگاه جانبازان و بیمارستان ساسان تهران انتقال یافت.

این جانباز بیش از این دوری یاران شهید را تاب نیاورد و در هشتم فروردین‌ماه سال جاری در سن 46 سالگی، به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

این شهید در سال 1375 با خواهر شهید جاسم (قاسم) نیسی پیوند آسمانی خود را آغاز کرد که حاصل آن سه فرزند پسر به نام‌های محمدجواد 16 ساله، محمدجعفر 15 ساله و محمدصادق 11 ساله است./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.