سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق استان تهران

سرهنگ فتحي فرمانده انتظامي ويژه شرق تهران از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر معروف به " نامردها" و کشف 8 کيلو گرم هروئين در منطقه مرکزي شهرستان ورامين خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرمانده انتظامي ويژه شرق تهران در تشريح اين خبر گفت : در پي کسب خبر و اطلاعاتي مبني بر فعاليت گسترده يک باند عمده تهيه و توزيع مواد مخدر معروف به "نامردها" به سرکردگي شخصي به نام "ب . ر" در منطقه مرکزي شهرستان ورامين ، موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
 
اين مقام انتظامي افزود: کار اطلاعاتي ماموران پرونده حکايت از آن داشت ، اعضاي باند مذکور به سرکردگي نفر دوم باند معروف به "م – موشي" پس از تهيه مقادير قابل توجهي هروئين از استان هاي غربي کشور و بارگيري محموله در يکدستگاه خودرو 405 در مسير شهر ورامين در حرکت مي باشند .
 
وي گفت : در اين راستا با کنترل مسير تردد قاچاقچيان، اکيپ هايي از پليس مبارزه با مواد مخدر ،يگان امداد ورامين و کلانتري 18 قرچک با ايجاد ايست و بازرسي در پليس راه قرچک مستقر شده که پس از مدتي در ساعت 3 بامداد روز گذشته خودرو تحت تعقيب شناسايي و عليرغم عدم توجه سرنشينان به فرمان پليس ، طي يک درگيري مسلحانه خودرو متوقف شد.
 
فتحي تصريح کرد: در بازرسي از خودرو 8 کيلوگرم هروئين که بصورت ماهرانه اي در جلوي صندلي سمت شاگرد جاسازي شده بود کشف و متهم دستگير شد.
 
فرمانده انتظامي استان بيان داشت : پس از کشف محموله قاچاق موادمخدر ، فرمانده شهرستان بهمراه مأموران کلانتري هاي 11 ، 12 و 18 در يک عمليات منسجم و برنامه ريزي شده ، محل اختفاء سرکرده اصلي باند که بوسيله حفاظ هاي محکم و قفل هاي پيشرفته تعبيه شده بود را محاصره و "ب – ر" را به همراه دو نفر ديگر از همدستانش به اسامي " زکيه- ر و علي اکبر- ر" دستگيرکنند.
 
وي در ادامه افزود: طي اين عمليات در بازرسي از مخفيگاه متهمان مبلغ ششصد و سي و يک ميليون و 500 هزار ريال حاصل خريد و فروش مواد مخدر يک قبضه چاقوي بزرگ ( قمه ) ، يکدستگاه DVR دوربين مدار بسته ، مقداير زيادي نايلون مخصوص بسته بندي هروئين ، يکدستگاه پژو 206 صفر کيلو متر و تعداد 4 دستگاه گوشي تلفن همراه متعلق به متهمان کشف و توقيف شد.
 
سرهنگ فتحي با قدرداني از تعامل مطلوب مردم با پليس از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را با مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند. /ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.