سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامي محورهاي استان كرمان بعلت بارندگي لغزنده است، رانندگان بيشتر دقت كنند

مركز اطلاع رساني انتظامي استان كرمان در اطلاعيه اي اعلام كرد: به علت بارندگي در تمامي شهرستان هاي استان و لغزنده بودن محور هاي مواصلاتي، رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگي كنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مركز اطلاع رساني پليس كرمان در اطلاعيه اي اعلام كرد: به دليل ريزش باران و نزولات جوي ، معابر شهري و برون شهري استان لغزنده است لذا رانندگان عزيز هنگام رانندگي از تغيير مسير ناگهاني خودداري كرده و فاصله طولي نسبت به خودروي جلويي را رعايت كنند.
 
در اين اطلاعيه آمده است: با توجه به اينكه ريزش نزولات جوي در محورهاي كوهستاني نيز به شكل بارش باران مي باشد رانندگان هنگام تردد در اين محورها از هرگونه شتاب و عجله خودداري كرده و در صورت مه گرفتگي از چراغ هاي مه شكن استفاده كرده يا در منتهي اليه سمت راست جاده توقف و چراغ هاي خود را روشن نگه دارند.
 
پليس از رانندگان خواست درهنگام بروز تصادفات خسارتي تا سقف سقف سه ميليون و 150 هزار تومان ، با يكديگر توافق كرده و به يكي از شركت هاي بيمه مراجعه كنند و در صورت عدم توافق خودروي خود را به منتهي اليه سمت راست خيابان برده و با مركز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته و منتظر حضور كارشناس پليس راهور بمانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.