سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز کورس اسب دوانی بهاره یزد

مسابقات اسب دوانی کورس بهاره در یزد آغاز شد. هشتمین دوره مسابقات اسب دوانی کورس بهاره و نهمین دوره کورس سراسری از روز جمعه 16 فروردین ماه در مجتمع سوارکاری صفائیه یزد آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، احمد زارع پور با اعلام این خبر گفت: در هفته اول این مسابقات اسب سواران در قالب سه کورس و به مسافت یک هزار و 250 متر با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در کورس اول و صفرامتیاز، اسب های گیلانشاه، گرنت عرب و گردان عرب به ترتیب به مالکیت سیدعلی اکبرمیردهقان، عطا الله بردی آریان پور و ابوالفضل عرب زاده مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

زارع پور خاطرنشان کرد :در کورس 14 تا 24امتیاز، اسب های زلال شمس، کیهان بیک و فرهاد گل آری به ترتیب به مالکیت علی میرحسینی، شهیدبهزادحبیبی و ایمان سلطانی در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی افزود: در کورس صفر تا صد امتیاز نیز اسب های غوغا گل آری، شروین عرب و قائم مقام به ترتیب به مالکیت احمدگلاری، ابوالفضل فلاح و حاج مهدی وکیلی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات سوارکاری استان با اشاره به اینکه امیدواریم میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات باشیم ادامه داد: بیش از یکصد میلیون ریال جوایز برای هفته اول مسابقات تعیین شده است.

این مسابقات با حضور 30 سوارکار و به مدت شش هفته ادامه خواهد داشت./زر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.