سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوش خبر:

کسی اعتقاد به خداحافظی نادی ندارد!/برگشت نادی به سفارش داورزنی نیست

مسئولان فدراسیون والیبال به طور رسمی نام سعید معروف را به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی به جای "علی نادی" معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وقتی خولیو ولاسکو اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد نبود نام "علی نادی" کاپیتان در این لیست یکی از مهمترین تغییر و تحولات ایجاد شده محسوب می شد و برای همگان سئوال برانگیز بود وقتی خبرنگاران در مصاحبه های خود علت این تصمیم را جویا شدند، وی دادن زمان استراحت را عامل اصلی نبود نام نادي در لیست اعلام شده عنوان کرد.
وقتی نام "سعید معروف" به عنوان کاپیتان اصلی و جدید تیم ملی از سوی کادر فنی اعلام شد این امر واکنش بسیار زیادی را از سوی "نادی" در پی داشت.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص اظهار داشت: به طور کلی باید بگویم که نادی از تیم ملی کنار گذاشته نشده است، طی صحبتی که ولاسکو با وی داشت، قرار شد وی 2 ماه به استراحت بپردازد.

*نادی که خداحافظی نکرده است

وی گفت: "علیرضا نادی" که هنوز از تیم ملی والیبال خداحافظی نکرده است که فدراسیون بخواهد برای وی مراسم خاصی را تهیه و تدارک دیده و اجرا کند.

خوش خبر تصریح کرد: من طی صحبت هایی که با کاپیتان اسبق تیم ملی هم داشتم به وی گفتم که دنبال این قضایا و حرفها نباشد.

*عدم دعوت نادی خارج از اصول حرفه ای نبود

سرپرست تیم ملی والیبال یادآور شد: به طور کلی در ورزش مدرن، تفکر حرفه ای می گوید که هر بازیکنی که می تواند در مسابقاتی خاص حضوری حرفه ای و خوب داشته باشد به تیم ملی دعوت شود این امر از این مسأله که چه کسی برای رسیدن به این جایگاه تلاش کرده و چه کسی زحمت نکشیده جداست.

نادی هم یکی از بازیکنانی است که برای راهیابی تیم ملی والیبال ایران به لیگ جهانی زحمات زیادی کشیده است.

خوش خبر گفت: هیچ کس منکر زحمات "علی نادی" در والیبال ایران نیست، اما ولاسکو معتقد است که در حال حاضر بهترین فرصت که بتواند بازیکنان جوان که توانایی حضور در پست دفاع وسط را دارند مورد ارزیابی قرار دهد و نقاط ضعف و قوتشان را شناسایی کند.

*برگزاری مراسم خداحافظی سخت نیست، وقتش نرسیده است

وی افزود: نمی دانم "علیرضا نادی" چرا اینگونه نسبت به تصمیمات ولاسکو واکنش نشان داده است ؟
شاید وی دنبال خداحافظی کردن از دنیای ملی است. اگر هدفش این است که برگزاری مراسم رسمی خداحافظی که کار سخت وغیر  عملی نیست .

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد : هیچ کس اعتقاد به خداحافظی " علی نادی " ندارد. طبق نظر ولاسکو و صحبت هایی که سرمربی تیم ملی با وی انجام داد ، نادی چون سالهاست در تیم ملی و باشگاهی بدون هیچ وقفه ای حضور داشته نیاز به استراحت 2 ماهه دارد ، همین!

ولاسکو معتقد است : نادی در طول این مدت می تواند به وضعیت مصدومیتش رسیدگی بهتری داشته باشد .

* نادی اسطوره والیبال ایران است

خوش خبر افزود : " علی نادی " اسطوره والیبال ایران است ، باید در شرایط بهتری خداحافظی کند ، نه آن که بخواهیم به خاطر 2 ماهی که در تمرینات نیست برای وی مراسم خداحافظی قطعی برگزار کنیم . به طور مثال ما می خواستیم برای " محمد محمد کاظم " هم مراسم خداحافظی اجرا کنیم که خودش قبول نکرد و گفت: این امر انگیزه ام را برای بازگشت به دنیای حرفه ای از بین می برد .

وی در پاسخ به این سوال که آیا در پایان جلسه امروز نادی با داورزنی احتمال بازگشت وی به اردوها وجود دارد ؟ اظهار داشت: به هیچ عنوان داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون نمی تواند بازیکنی را برای حضور در اردوهای تیم ملی به ولاسکو سفارش کند ، ولاسکو در این گونه زمینه ها به هیچ عنوان سفارش پذیر نیست بلکه شاید برخورد بدی هم داشته باشد . 

*تصمیم ولاسکو غیر قابل تغییر است

سرپرست تیم ملی والیبال یادآور شد : ولاسکو تصمیم خود را در خصوص علی نادی و عدم دعوتش به این مرحله از اردوهای تدارکاتی گرفته است .

وی در نظر دارد با همین نیروهای جوان در مسابقات لیگ جهانی شرکت کند . البته به گفته خودش شاید هم در این خصوص اشتباه کرده باشد ولی روی حرف و تصمیمش ایستاده است .

آیا لیگ جهانی محل آزمون و خطاست ؟

خوش خبر در پاسخ به این سوأل گفت : بله ، طبق نظر سرمربی تیم ملی یک بازیکن باید در آزمون ها و مسابقات سخت و سنگین مورد ارزیابی قرار بگیرد و وضعیت آمادگیش محک بخورد . ولاسکو می خواهد در پست دفاع وسط پشتوانه خوبی را برای والیبال ایران انتخاب کند .

وی یادآور شد: بالاخره علی رضا نادی سالهای پایانی دوران بازیگری خود را طی می کند اگر از هم اکنون این پشتوانه سازی انجام نشود به طور قطع در سالهای آینده با مشکل روبرو خواهیم شد./مح
برچسب ها: ملی ، تیم ، داشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.