سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجدي:

ما در نامه اي از ميزباني عربها تشکر کرديم/معطلي در فرودگاه عربستان به باشگاه الاهلال ربطي نداشت

عبدالرحمن بن مساعد، رئيس باشگاه الهلال عربستان از مسئولان فدراسيون فوتبال عربستان سعودي خواسته است که تهديدات سرمربي تيم استقلال ايران مبني بر توقف 10 ساعته تيم الهلال در فرودگاه تهران را پيگيري کنند.

ميرشاد ماجدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: معطلي در فرودگاه عربستان ارتباطي به باشگاه الهلال عربستان نداشته که ما بخواهيم عمل آنها را در فرودگاه تهران نکرد گلايه قلعه نويي به اين مسئله بود که چرا مسئولان الاهلال عربستان تيم ما را به ترمينال اصلي رهنمون نکردند.

سرپرست تيم فوتبال استقلال صريح کرد: مسئولان الاهلال عربستان کاروان تيم ما را بعد از رسيدن به فرودگاه عربستان به ترمينال خصوصي بردند ما در آنجا به دليل کمبود گيت چند ساعتي معطل شديم.

وي تصريح کرد: به جز اين موضوع مشکلي در عربستان نداشتيم همچنين ما بعد از بازگشت از عربستان طي نامه اي از مسئولان باشگاه الاهلال عربستان به خاطر ميزباني خوبشان قدرداني و تشکر کرديم.

ماجدي بيان داشت: مهمان نوازي جزو خصلت ما ايراني ها است به خاطر همين بهترين امکانات را در اختيار باشگاه الاهلال عربستان قرار خواهيم داد.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در خصوص تعداد زياد همراهان استقلال در عربستان گفت: کاروان تيم فوتبال استقلال 70 نفره بود اين کاروان متشکل از 40 نفر بازيکن و کادر فني و مابقي هم مديرعامل و ديگر اعضاي باشگاه استقلال را شامل مي شدند. نفراتي که به عربستان اعزام شدند جزو باشگاه استقلال بودند و ما ليست مازادي نداشتيم.

ماجدي در خصوص هزينه متقبل نشده براي کاروان 70 نفره استقلال گفت: با سعي و تلاش فتح اله زاده مديرعامل استقلال با پرواز چارتر به عربستان رفتيم.
براي انجام سفر با پرواز چارتر مبلغ واحدي پرداخت مي شود و هزينه پرواز اختصاصي انجام شده تفاوتي با اضافه يا کم شدن نفرات ندارد.

وي تصريح کرد: هزينه اياب و ذهاب دخال کشور عربستان را تيم فوتبال الاهلال عربستان متقبل شد و ما فقط هزينه پرواز با چارتر را داديم.

ماجدي خاطرنشان کرد: اميدواريم هواداران در بازي برگشت با الاهلال عربستان هم به ورزشگاه آزادي بيايند و تيم محبوبشان را تشويق کنند تا در بازي برگشت هم الاهلال را شکست دهيم.
برچسب ها: ماجدی ، میزبانی ، عربها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.