سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 11 خبر داد:

بازدید های میدانی از محله های منطقه 11

شهردار منطقه 11 از بازدید های میدانی از محله های این منطقه خبر داد.

مسعود کفایتمند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این برنامه ریزی در مدیریت شهری احصاء مشکلات را بر اساس نیازهای عمرانی خدماتی فرهنگی و . . . به اثر بخشی حضور و ارتباط مستقیم با شهروندان اشاره کرد و این مهم را زمینه ساز شرکت عمومی شهروندان در پیشبرد اهداف و برنامه های عالی شهرداری دانست.
کفایتمند با بیان اینکه ارتباط با اهالی محل اهمیت ویژه ای درشناسایی و رفع مشکلات و معضلات محله ای دارد اذعان کرد که خوشبختانه ارکان شهرداری منطقه 11 ارتباط مستمر و سازنده ای با شهروندان برقرار کرده که این حرکت مداوم سبب رفع بسیاری از معضلات درسطح محله ها شده است.
* آیین تقدیر از ائمه جماعات و شورا یاران منطقه 11
همزمان با آغاز سال جدید به منظور تقدیر از یک سال همدلی تعامل و مشارکت مخافان مشارکت در امور شهری آیین تقدیر از ائمه جماعات و شورا یاران منطقه 11 در مجموعه یاد یاران برگزار شد.
در این مراسم مسعود کفایتمند با اشاره به این که همدلی و همکاری ائمه جماعات و شورا یاران در ابعاد مشورتی نظارتی و اجرایی با مدیریت منطقه علاوه بر این که باعث ارتقای کیفیت ارائه خدمات شده است خاطر نشان کرد: این تعامل جلب اعتماد و اطمینان بیشتر شهروندان را در پی داشته و از آن جا که پایه این ارتباط بر اساس اخوت و برادری و احترام متقابل و رسیدگی به مطالبات شهروندان برنامه ریزی شده رضایت شهروندان را مشهود است./ ل
برچسب ها: کفایتمند ، شورا ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.