سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

237 پروژه در سوم خرداد ماه در استان اردبیل افتتاح می شود

استاندار اردبیل گفت: همزمان با سوم خرداد ماه 237 پروژه عمرانی ،اقتصادی و تولیدی در استان اردبیل افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در جلسه شورای اداری استان اردبیل افزود:این پروژه ها با 475 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به افتتاح 390 پروژه اقتصادی ، تولیدی و عمرانی در دهه فجر سال گذشته در استان از در دست اجرا بودن یك هزار و 900 پروژه ریز و درشت در استان خبر داد.

استاندار اردبیل در ادامه از نوسازی و بهسازی بیش از 60 درصد از واحدهای مسكونی روستایی در استان اردبیل خبر داد.

نیکزاد افزود: یك هزار و 696 روستای دارای سكنه در استان اردبیل وجود دارد كه 11 هزار واحد مسكونی در این روستاها نوسازی و بهسازی شده است.

وی بیان كرد: سهمیه سال گذشته استان اردبیل برای نوسازی و بهسازی واحدهای مسكونی روستایی پنج هزار و 680 واحد بود كه برای 85 درصد از این سهمیه انعقاد قرار داد شده است.

استاندار اردبیل اضافه كرد: تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری تمامی سهمیه نوسازی و بهسازی واحدهای مسكونی روستایی انعقاد قرار داد می شود.

نیكزاد بیان كرد: طبق برنامه پنجم توسعه باید تا پایان سال 94 كلیه واحدهای مسكونی روستایی نوسازی و بهسازی می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی گفت: طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار استان اجرا می شود و در این خصوص در یك هزار و 285 روستای بالای 20 خانوار استان طرح هادی اجرا شده است.

استاندار اردبیل به آبرسانی به روستاها اشاره كرد و افزود: طبق برنامه پنجم توسعه باید كلیه روستاهای بالای 20 خانوار از آب لوله كشی بهداشتی بهره مند شود.

نیکزاد اضافه كرد: در سال گذشته پنج هزار و 625 خانواده روستایی برای دریافت انشعاب آب شرب بهداشتی ثبت نام كرده و انشعاب دریافت كرده اند.

وی با بیان اینكه 35 درصد از روستاهای استان باید تا پایان برنامه پنجم توسعه گازدار شود ، افزود: هم اكنون 50 درصد از روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند است.

وی با اعلام اینكه در سال گذشته 94 روستا در استان گازرسانی شده است ، ادامه داد: عملیات گازرسانی به 10 درصد از روستاهای استان نیز در دست اجرا است/ع.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.