سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اورژانس استان چهارمحال و بختیاری در نوروز 92 بیش از 1200 ماموریت انجام داد

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در طرح سلامت نوروزی 1392، هزار و 205 ماموریت امدادی انجام داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد: مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ماموریت های اورژانس طی تعطیلات نوروز سال جاری، 853 مورد غیر ترافیکی و 352 مورد نیز ترافیکی بود و 72 ماموریت نیز در موضوع مسمومیت با گاز مونو اکسیدکربن انجام شد.

امیر معتمدی افزود: از مجموع ماموریت های انجام شده از سوی پرسنل اورژانس در تعطیلات نوروزی، 15 مورد حادثه ویژه بود و 83 مورد بازدید نیز از پایگاه های اورژانس 115 انجام شد.

وی، از استقرار و فعالیت شبانه روزی 40 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در استان چهارمحال و بختیاری، استقرار شبانه روزی دو پایگاه سلامت در میدان قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد و پل زمانخان شهرستان سامان و انجام 1856 مورد خدمت سرپایی در این ایستگاه ها و استفاده از 200 نفر نیروی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی طی این مدت به عنوان اقدامات اورژانس در تعطیلات نوروز عنوان کرد.

معتمدی، استفاده از 49 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر در پایگاه های اورژانس 115 استان چهارمحال و بختیاری و توزیع و چاپ پنج هزار بروشور را از دیگر اقدامات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی این استان بیان کرد./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.