سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فياضي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

"راهبرد گام‌ به‌ گام" مهم‌ترین شاخصه طرح پیشنهادی ایران به 1+5

يک کارشناس مسائل بين‌المللي گفت:طرح پیشنهادی ایران در "اجلاس آلماتی یک" روند مذاکرات را به مسیری مشخص همراه با "راهبردی گام به گام" پیش خواهد برد.

"سيد جلال فياضي" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 در آلماتی، از سرگیری دور جدید مذاکرات را سازنده و مثبت تلقي کرده و اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران با ارائه طرح پیشنهادی خود مبنی بر "راهبرد گام به گام" همواره به دنبال همکاري‌هاي متقابل و سازنده و شفاف‌سازی نقطه‌نظرات مطرح شده در این نشست با غرب بوده است.

فیاضی تاکید کرد: طرف غربی در این طرح موظف است تا به پذیرش حق غنی‌سازی اورانیوم و همچنین به رسمیت شناختن فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اقدام کند.

وی با اشاره به روند مثبت مذاکرات ایران و 1+5 در آلماتی، تصریح کرد: نتایج برآمده از این اجلاس مثبت بوده و به دنبال آن طرفین در تلاش برای نزدیکی دیدگاه‌های یکدیگر هستند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه نمی‌توان از مذاکرات اخیر انتظار یک توافق نهایی را داشت، خاطرنشان کرد: آنچه در پروسه مذاکرات هسته‌ای ایران با طرف غربی مهم است، ادامه روند جدی میان طرفین مذاکره‌کننده برای دستیابی به توافقات مثبت و سازنده است.
 
انتهای پیام/


 

برچسب ها: ایران ، غرب ، مذاکره ، راهبرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.