سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

بازدید 150 هزار نفر از مناطق عملیاتی و یادمان های غرب در نوروز 92/ بیشترین بازدید از یادمان مرصاد

مسئول راهیان نور و معاون اردویی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از بازدید 150 هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب و یادمان های شهدا طی تعطیلات نوروز 92 خبرداد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه در تعطیلات نوروز 92 شاهد رشد حضور مسافران در مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای استان کرمانشاه بودیم.

وی افزود: امسال نیز مردم چون سنوات گذشته و بسا پررنگ تر در این مناطق حضور یافته و با شهدا تجدید میثاق کردند.

یوسفی راد با بیان اینکه بحث راهیان نوروز و بازدید از مناطق عملیاتی در سال جاری یک وجه تمایز داشت، گفت: آنچه که این امر را در سال جاری نسبت به سال های گذشته متمایز کرده است، بحث حضور خانواده ها در این مناطق و یادمان هاست.

وی تصریح کرد: در سنوات گذشته خانواده کمتر در این مناطق حضور داشتند که رقم قابل توجهی نبود اما امسال این حضور پررنگ تر و با رشد 12 درصدی روبرو بود.

مسئول راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ستاد راهیان نور استان کرمانشاه در نوروز 92 علاوه بر بحث میزبانی در بحث اعزام نیز  موفق بوده و با سازماندهی های صورت گرفته حدود 3500 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: در این ایام حدود 1000 نفر نیز به صورت خانوادگی از این مناطق بازدید به عمل آوردند که بخش اعظمی از آنها با خودرو و وسیله شخصی به این مناطق آمدند.

یوسفی راد بیشترین بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های استان کرمانشاه را مربوط به یادمان مرصاد با حدود 120 هزار بازدید دانست و گفت: در این راستا سایر یادمان های استان نیز با استقبال و اقبال خوبی روبرو بودند.

معاون اردویی سپاه نبی اکرم (ص) در پایان احداث ایستگاه های صلواتی و توزیع بسته های فرهنگی را از جمله اقدامات این ستاد در بحث میزبانی از کاروان های راهیان نور عنوان کرد./ك

برچسب ها: یادمان ، مرصاد ، کرمانشاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.