سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیم میلیون گردشگر از جشنواره نوروزی برج میلاد بازدید کردند

مدیر عامل برج میلاد گفت: استقبلال از برنامه های تهران گردی غیره منتظره بوده و نیم میلیون گردشگر از جشنواره نوروزی برج میلاد بازدید کردند.

هوشیار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در حالی که ما با آمادگی کامل برای رشد جمعیت تهران گردان برنامه های ویژه برج میلاد را نسبت به سالهای گذشته گسترش داده بودیم اما استقبال به شکل غیر منتظره ای بیشتر از پیش بینی ما بود.

وی ادامه داد: انتظار می رفت روزانه نزدیک به 12 هزار بازدید کننده  داشته باشیم اما در طول تعطیلات نوروز امسال بازدیدها بسیار بیشتر انتظار ما بود و به بیش از 35 هزار بازدید کننده در روز بوده و حدود نیم میلیون گردشگر در طول تعطیلات  نوروز از برج میلاد بازدید کردند.

مدیر عامل برج میلاد با اشاره به رشد 300 درصدی بازدید کنندگان از جشنواره نوروزی برج میلاد نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته 160 هزار بازدید کننده از برج میلاد کردند.

 هوشیار خاطر نشان کرد: در طول تعطیلات نوروز تور تهران پانورامیک که شامل بازدید از برج میلاد  تهران است پر طرفدار ترین تور  از بین تورهای گردشگری نسیم روزه تهران گردی بود و یک تور برج گردی نیز برای بازدید از سه برج طغرل، آزادی و میلاد بود که با استقبال خوب گردشگران مواجه شد./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.