سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

ضرورت هماهنگي با جامعتين در فعاليتهاي انتخاباتي

دبير کل جامعه نمايندگان ادوار گفت: جامعه نمايندگان ادوار "روحانيت" را جلودار فعاليت‌هاي انتخاباتي و سياسي دانسته و هماهنگي با جامعتين را ضروري مي‌داند.

"محسن کوهکن" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعاليتهاي انتخاباتي جامعه نمايندگان ادوار اظهار داشت: محمدرضا باهنر  از سوي جامعه نمايندگان ادوار  به عنوان کانديداي رياست جمهوري به جبهه پيروان پيشنهاد شده است، اما باب گفتگو و تعامل با ديگر اصولگرايان بسته نيست و در پي آن هستيم تا با کانديداهاي ديگر نيز به هماهنگي برسيم. 

دبير کل جامعه نمايندگان ادوار بيان کرد: جامعه اسلامي نمايندگان با پيشنهاد دادن محمدرضا باهنر فعاليت خود را شروع کرد و در ايام نوروز با دنبال کردن جلسات انتخاباتي به عنوان عضوي از جبهه پيروان خط امام و رهبري سياست کلي اين تشکل را به اجرا درآورده است.

کوهکن با تاکيد بر محوريت "جامعتين" در فعاليت‌هاي انتخاباتي گفت: جامعه اسلامي نمايندگان ادوار روحانيت را جلودار فعاليتهاي سياسي مي‌داند و همکاري و هماهنگي با جامعتين لازم را ضروري قلمداد مي‌کند.

دبير کل جامعه نمايندگان ادوار خاطر نشان کرد: انتظار داريم اصولگرايان اعم از "ائتلاف 5 نفره اکثريت اصولگرايان" ، "ائتلاف سه گانه" و سايرين جامعتين را محور فعاليت‌هاي انتخاباتي قرار دهند تا به فرد واحد و عدم تکثر کانديداهاي اصولگرا در انتخابات دست يابيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، انتخابات ، جامعتین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.