سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقدسی بخشایش:

رئیس جمهور انتخابی باید منیت ها را کنار بگذارد

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هر رئیس جمهوری که در نظام اسلامی سر کار می آید باید خود را آخرین فرد از ملت بداند نه اینکه به عنوان دومین فرد مسئول در نظام فخر بفروشد و مدام منم منم راه بیندازد


به گزارش باشگاه خبرنگاران گروه استانها.بیوک مقدسی بخشایش صبح امروز در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در محل دفتر این حزب با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری در کشور با اشاره به این مطلب که ریاست جمهوری در کشور ما یک شغل نیست بلکه یک وظیفه الهی است اظهار داشت: رئیس جمهورهای کشورمان باید دوران کاری خود را با توجه به مشی ریاست جمهوری رهبر انقلاب در دوران هشت ساله خدمتشان در این سمت که به دور از هرگونه منم منم گفتنی بود به انجام برسانند.

وی افزود: رئیس جمهور نباید مدام بگوید من شخص دوم مملکت هستم و اگر ادعای خدمتگزاری دارد باید خود را آخرین فرد جامعه بداند تا محبوبیتش افزون شود.

مقدسی ابراز داشت: رئیس جمهور نباید غصه این را بخورد که دوران هشت ساله ریاست جمهوری ام که تمام شد چگونه در قدرت باقی بمانم .

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در ادامه با اشاره به شعار بهار برخی طیف های سیاسی در کشور گفت: همه فصل ها در ایران زیباست و هر فصلی زیبایی خاص خود را دارد و با شعار مرده باد و زنده باد کسی نقصی در کار خدا پدید نمی آید.

وی در خصوص دستاوردهای همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات آینده نیز گفت: کارها خوب پیش می رود و به زودی کاندیدای واحدی از سوی نیروهای اصولگرا معرفی می شود و در این بین سخنان آقای عسگراولادی به عنوان یک سیاستمدار اخلاق مدار راهگشای همه نیروهای اصولگرا بود.

مقدسی با انتقاد از عدم توجه مسئولان به هشدارهای رهبر انقلاب در خصوص مفاسد اقتصادی در کشور گفت: بی توجهی به هشدارهای معظم له در زمان یکی از رئیس جمهورها در خصوص شبیخون فرهنگی عواقب جبران ناپذیری برای رئیس جمهور آن دوره و ملتمان داشت و اینک باید قبل از آنکه دیر شود با این پدیده شوم برخورد قاطع صورت گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آینده سکه و ارز را در کشور چگونه پیش بینی می کنید افزود: کارهای رو به جلوی بانک مرکزی برای کنترل قیمت ارز و سکه کافی نیست و باید تک نرخی کردن ارز عملی شود تا معاملات بدون جنجال داشته باشیم و صف دلال بازی ها هم تعطیل شود./ش

برچسب ها: رئیس ، جمهور ، انتخابی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.