سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشایش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شايعه‌هاي جنجالي درباره توقیف کشتی ایرانی حامل سلاح در راستاي تاثير بر مذاکرات هسته‌اي "آلماتي2"

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در آستانه مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 غرب با ایجاد فتنه‌هایی تنها به دنبال تشویش اذهان عمومی علیه کشورمان است.

"احمد بخشایش" نماینده مردم اردستان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای رسانه‌های مصری مبنی بر توقیف کشتی ایرانی حامل سلاح در سواحل مصر گفت: بعد از انقلاب مصر و شکل‌گیری گروه‌های مختلف در این کشور عده‌اي از این گروه‌ها به‌دنبال گسترش روابط ميان مصر و ایران بوده و گروه‌های ديگری نيز در پي از سرگيري رابطه مصر و رژیم صهیونیستی هستند.
 
وی در ادامه افزود: طبیعی است جمهوری اسلامی ایران در هر سمتي گام بردارد استکبار جهانی با شايعه‌هاي جنجالي تبلیغاتی علیه کشورمان، افکار عمومي جهان را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پايان خاطرنشان کرد: در آستانه مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 غرب با ایجاد فتنه‌هایی تنها به‌دنبال تشویش اذهان عمومی علیه کشورمان است، همان‌طور که در گذشته نیز شاهد انتشار خبری مبنی بر توقف کشتی حامل سلاح ایرانی در یمن بوديم که پس از مدتی آن را تکذیب کردند.
 
گفتني است تعدادی از روزنامه‌های مصری از توقیف یک کشتی ایرانی در سواحل این کشور خبر می‌دهند؛ این رسانه‌ها همچنین مدعی شدند که این کشتی صیادی ایرانی به نام "سویت یک" حامل سلاح بود و عصر دیروز پنجشنبه توسط نیروهای مرزبانی مصر توقیف شده، نیروهای امنیتی مصر 10 نفر موجود در این کشتی از شهروندان کشورهای مختلف را نیز بازداشت کرده و در حال بازجویی از آنها هستند، اين در حالي است که ستاد نیروهای مسلح مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد که کشتی توقیف‌شده در آب‌های دریای سرخ که حامل سلاح بوده است، سلاح ایرانی را حمل نمی‌کرده و خبر برخی رسانه‌های خارجی در این‌باره کذب است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مصر ، ایران ، توقیف کشتی ، سلاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.