سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

افزايش 21 درصدي كشف سرقت ها در نوروز

كشف سرقتها در زنجان طي ايام نوروز 21در صد افزايش يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از رشد 21 درصدي كشف جرائم 13 گانه سرقت ها در تعطيلات نوروز در مقايسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در اين مدت 145 پرونده سرقت به نتيجه رسيده و 84 سارق دستگير شده است.

جعفري افزود: فرماندهي انتظامي استان زنجان به دنبال صحبت هاي رهبر معظم انقلاب مبني بر تامين سلامت و امنيت مردم در تعطيلات نوروز و كاهش تصادفات رانندگي كليه توان خود را به خدمت گرفته تا با اجراي طرح ويژه نوروزي به اين فرمايشات جامعه عمل بپوشاند.

وي با بيان اينكه پليس با راه اندازي انواع گشت هاي پياده ، موتوري و خودرويي در سطح جاده ها ، شهر ها و نقاط مختلف حضوري فعال دارد ادامه داد: با تلاش ماموران سخت كوش انتظامي استان در تعطيلات نوروز و در بحث جرائم 13 گانه سرقت ها، 145 پرونده سرقت به نتيجه رسيده و كشف شده است.

اين مقام مسئول با بيان اينكه در ارتباط با اين پرونده ها 84 سارق نيز دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند اظهار داشت: پليس همزمان با شروع تعطيلات نوروزي طرح نوروزي را به منظور پيشگيري از وقوع جرايم ، حوادث جاده ايي و خدمت رساني به مردم برنامه ريزي و اجرا كرده است.

جعفري به جرائم 13 گانه سرقت ها اشاره و خاطر نشان  کرد: سرقت منزل ، مغازه ، اماكن ، اتومبيل ، موتور سيكلت ، جيب بري ، كيف قاپي ، داخل خودرو ، احشام و... از جمله جرائم 13 گانه مي باشد كه مبارزه با اين سرقت ها در ايام تعطيلات نوروز به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار دارد./ع

برچسب ها: افزایش ، کشف ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.