سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

فراخوان نخستين جشنواره ملي پويانمايي رضوي

فراخوان جشنواره ملی پویانمایی رضوی ویژه کودک و نوجوان در شیـراز اعلام شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: نخستین جشنواره ملی پویانمایی رضوی هم زمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، فراهم نمودن زمینه پرورش خلاقیت تصویری و تجسمی کودکان و نوجوانان و فراهم سازی بستری مناسب برای تبادل اندیشه ها و آموخته های علاقه مندان به حوزه سینما و هدایت هدفمند آنان برگزار می شود .

حق پرست افزود: موضوعات جشنواره شامل زندگی امام رضا(ع) از تولد تا شهادت، سیر تاریخی حرکت امام رضا(ع) از مدینه تا مرو، ارتباط امام رضا(ع) با فرزندشان امام جواد(ع)، برادر گرامی شان حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)، خواهر ارجمندشان حضرت معصومه(س) و سایر یاران و اصحاب ایشان، سیره رضوی شامل روایات، احادیث، مناظرات امام رضا(ع) و ولایت پذیری حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) و عملکرد آن حضرت در امامت امام رضا(ع)، آداب زیارت و آیین و رسوم هر منطقه در ارتباط با استقبال و بدرقه زائران و خاطرات زیارت است.

وی اضافه کرد : کودکان و نوجوانان 10 تا 17 سال می توانند تا 15 خرداد با مراجعه به نشانی اینترنتی www.kanoonparvaresh.com برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

جشنواره سراسری پویانمایی ویژه کودک و نوجوان 20 تا 25 شهریور در سالن شهید دستغیب حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می شود ./ع

برچسب ها: جشنواره ، پویانمایی ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.