به گزارش
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان قم، سید مجتبی موسوی در دیدار با رئیس و کارکنان شعبه دو تأمین اجتماعی قم، وحدت و همگرایی در امور را لازمه ارائه خدمت مطلوب به بیمه شدگان عنوان کرد و افزود: آحاد مردم دغدغه تأمین اجتماعی دارند و ارائه بیش از 4500 مورد مشاوره توسط مراکز مشاوره این اداره کل، سیستم ندای تأمین 142 و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل در سال 91 گویای این واقعیت است.
وی با بیان اینکه «از مردم طلبکار نیستیم»، بر لزوم پاسخگویی مستدل و منطقی همراه با خوشرویی و تکریم مردم تاکید کرد.
مدیرکل تأمین اجتماعی قم تشکیل کمیتههای استانی از جمله کمیته بیمهای را در راستای تسهیل و روان سازی امور مردم و ارائه خدمت بهتر به بیمه شدگان دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل کمیتههای استانی منجر به اعتمادسازی بیشتر بین سازمان و بیمه شدگان شده و این امر موجب شده تا مسائل و مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن حل و فصل شود.
وی اجرای صحیح قوانین و مقررات توسط کارکنان سازمان را ضامن حفظ حقوق همه شرکای تأمین اجتماعی ذکر کرد و گفت: آگاه کردن مردم از حق و حقوق قانونی خویش به همراه تشریح قوانین سازمان تأمین اجتماعی منجر به درک متقابل شده و منشأ اثرات فراوان خواهد بود.