سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس هیئت دوچرخه سواری استان همدان:

بانوان با حفظ شئونات اسلامی پیشرفت کرده اند

علی رضا شمسی پور، رییس هیئت دوچرخه سواری ا ستان همدان گفت: وضعیت دوچرخه سواری در بخش بانوان در استان ما بسیار خوب بوده و بانوان با حفظ پوشش اسلامی موفق به انجام فعالیت حرفه ای شده اند.

علی رضا شمسی پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بحث اعتبارات و کمبود آن بزرگترین مشکلی است که با آن دست به گریبان هستیم و این مسئله ای است که فقط مربوط به استان همدان نبوده و اکثر شهرها با این مشکل مواجه هستند.

وی افزود: اما با وجود کمبودها و مشکلات فراوانی که با آن دست به گریبان هستیم باید تاکید کنم که ما تمام توان و قدرت خود را بکار گرفته و توانسته ایم گامهای بسیار خوبی در جهت توسعه این رشته برداریم.

شمسی پور تصریح کرد: درحال حاضر بخش بانوان در این رشته با جدیت کار خود را دنبال کرده وتوانسته به پیشرفت قابل توجهی دست یابد با توجه به اینکه در این رشته ورزشیس بانوان با حفظ حجاب اسلامی و پوشش کامل به کار و فعالیت می پردازند باید تاکید کنم که فعالیت در دوچرخه سواری با فرهنگ مردم هیچ مغایرتی نداشته و بانوان با حفظ شئونات اسلامی توانسته موفق پیش رفته و در جهت کسب موفقیت شایستگی خود را خیلی خوب نشان دهند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.